Вътрешният пазар все още е слаб

Загубата на "Петрол" се увеличава, печалбата на "Неохим" се свива

Майка за едни, мащеха за други се оказва вътрешният пазар за някои от големите български дружества, които предлагат продукцията си в страната. Това става ясно от консолидираните им отчетите към полугодието, публикувани на БФБ - София. Кризата продължава да не пуска дистрибутора на горива "Петрол", но пък отбягва торовия комбинат "Неохим", при който търсенето на продукция в страната компенсира свиването на продажбите в чужбина. Трудностите не изглежда да застрашават бизнеса на дружествата, които се възползват от момента, за да продължат да оптимизират структурите си. Нещо повече, споделеното от мениджърите им показва, че очакванията са за подобрение на икономическата ситуация в страната към края на годината.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се