Българска бактерия в Манхатън
Как местен пробиотик стана най-продаваната хранителна добавка в Ню Йорк


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Български продукт рядко става топ стока в американски град. Такава е историята на разработен в страната пробиотик, който от май е най-продаваната и скъпа хранителна добавка досега в Ню Йорк сред още 59 подобни продукта, които подпомагат имунитета. Продуктът е на компанията Proviotic - съвместно българо-американско предприятие, което се налага на пазара само половин година след като приключва дългият етап на клинични проучвания, потвърждаващи ефективността му.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
38 коментара
Чудесна новина! Пожелавам им попътен вятър и успех!
Браво.. Ето , че можело.. Отивам да го потърся този продукт..
Отлична новина. :)))
Браво.Уникална е българската порирода. И пак звезда е кокиче.
А такова, аз живея в Манхатан от 5 години, не съм я чувал добавката. Успех. Най продаваната добавка в Ню Йорк е китаиската храна :)
Публикувано през m.capital.bg
mrpetrov, ето че вече я чу :)
Ще ми бъде интересно да споделиш впечатления като я пробваш добавката, че в БГ още не се продава май.
Публикувано през m.capital.bg
"Такава е историята на разработен в страната пробиотик, който от май е най-продаваната и скъпа хранителна добавка досега в Ню Йорк......"
"Juice Press believes its newest product line will exceed the expectations of even the city’s biggest juice snobs." Ню Йорк Поуст от 19 юни 2014
"Капитал" моля ви, нали идеята е да сте вестник по-различен от подобията на "24 часа", "Шок", "Уикенд" и прочие. Кратка информация в NYPost от 19 юни в която се говори как фирмата производител "ВЯРВА че продажбите ЩЕ надминат очакванията им" не е основание да се твърди, че въпросният продукт вече е "най-продавания" продукт от май. При пускането на името "Proviotic" в търсачката на Yahoo излизат само няколко резултата. Единия е въпросната информация в Ню Йорк Поуст, има информация за старта на продукта в няколко други сайта(като източник изрично е посочена фирмата производител) и още една информация в сайта на http://gotham-magazine.com/ където отново се казва за старта на продажбите и където въпреки, че не е изрично споменато най-вероятно също става въпрос за платен материал поръчан от самата фирма.
На фирмата пожелавам наистина продажбите да надминат очакванията им и Proviotic наистина да стане хит на американския и други пазари. На "Капитал" пък пожелавам следващия път да провери малко по-усърдно твърденията които са им подадени от маркетингови агенции или ако не то поне надлежно да ги означава като "платена реклама".
С уважение
Чудесна новина! На България й трябват повече новини като тази, компании като Генезис лаборатории и българи като Кирил Петков! Попътен вятър!
П.П. Съгласен съм че статията в Капитал е написана по-позитивно, но колко често имаме случаи с Български компании, които успешно да се конкурират на световните пазари предлагайки по-скъпи, но и по-добри продукти? Нека да се похвалим малко, не е лошо. Ако потребителите на запад харесват и купуват продукта, значи има защо да се хвалим.
"Food and drug agency (FDA). Тя е доказано най-строгата агенция в света" Понеже е най-строгата агенция в света, стана причина да се забави трансатлантическото споразумение за неопределено време.
Горд съм с такива българи.
За съжаление все по-рядко се случва.
Пожелавам успехи и още много гордост!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.