Френското правителство е прикрило детайли за проверките на Renault

Някои модели на компанията емитират по-малко вредни емисии при лабораторни тестове

Подобни разлики между лабораторните тестове и реалното представяне бяха открити от регулаторите в САЩ при дизелови двигатели на Volkswagen
Подобни разлики между лабораторните тестове и реалното представяне бяха открити от регулаторите в САЩ при дизелови двигатели на Volkswagen
Подобни разлики между лабораторните тестове и реалното представяне бяха открити от регулаторите в САЩ при дизелови двигатели на Volkswagen    ©  Osman Orsal
Подобни разлики между лабораторните тестове и реалното представяне бяха открити от регулаторите в САЩ при дизелови двигатели на Volkswagen    ©  Osman Orsal

Френското правителство е пропуснало да обяви важни подробности от доклада от проверките на дизелови двигатели на компания Renault. Според членове на държавната комисия, изготвила доклада, проверката е открила, че дизеловите коли на Renault са способни да емитират по-малки количества вредни газове при лабораторни тестове, съобщава Financial Times.

Публикуваният миналия месец доклад заключава, че някои модели на Renault емитират азотни оксиди с 9 до 11 пъти над законовите лимити в Европейския съюз. Трима от 17-те членове на комисията обаче заявяват, че публикуваните данни не включват покритието, че филтрите за азотни оксиди в модела Renault Captur са работели по-ефективно при тестове, но не и при реално движение на път.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове