Седмични новини за ритейл

"Лидл" увеличава броя български доставчици; Nestle редуцира солта, захарта, трансмазнините; "Софарма трейдинг" купува "Фармастор" ; Louis Vuitton разширява онлайн бизнеса си; Собственикът на Zara с 10% ръст на печалбата

"Лидл България" продължава да работи с над 40% от българските доставчици, с които започна да си партнира през 2010 г., когато влезe в страната", съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.
"Лидл България" продължава да работи с над 40% от българските доставчици, с които започна да си партнира през 2010 г., когато влезe в страната", съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.
"Лидл България" продължава да работи с над 40% от българските доставчици, с които започна да си партнира през 2010 г., когато влезe в страната", съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.    ©  Надежда Чипева
"Лидл България" продължава да работи с над 40% от българските доставчици, с които започна да си партнира през 2010 г., когато влезe в страната", съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.    ©  Надежда Чипева

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар