Велореволюция от София
Двама доскорошни директори в RAM, мениджърът на Григор Димитров и фондът на Елвин Гури строят фабрика за рамки за 6.4 млн. лв.


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Двама доскорошни директори в RAM, мениджърът на Григор Димитров и фондът на Елвин Гури строят завод за велосипедни рамки.
- Инвестицията е 6.4 млн. лв., ще осигури 113 работни места и годишни продажби от 30 млн. лв.
- Капацитетът ще е 200 хил. рамки годишно и вече има запитвания от потенциални клиенти.
Има едно изделие, в което азиатските фабрики са почти абсолютен монополист. Над 90% от велосипедните рамки в глобален мащаб идват от Китай, Тайван или Филипините. И само на едно място в Европа - в Португалия, са опитали да разчупят тази исторически оформила се хегемония.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
11 коментара
Успех момчета! Няма начин, да няма начин! :)
Поправете графиката - споменато е в хил. броя, а следва да е в мил. броя.
Успех, но и риска е доста голям.
Има 3-4 големи производителя на велосипеди в БГ, които също са си мислели за собствено производство, но все не излиза сметката...
Подкрепям с 2 ръце решението за автоматизирано производство, това е единствения шанс
.. ще следя с интерес развитието
... успех с намирането на машинни инженери. Първо са малко, второ читав за под 2500-3000лв/месец няма да намерят
"В първата година от отварянето на завода ще наемем 61 души, повечето машинни инженери."
Не знам дали в България изобщо има толкова машинни инженери, голямата трудност според мен ще са именно хората, които ще трябва да задвижат реалното производтсво.
Иначе пожелавам услех в начинанието и ще следя темата и развитието й, имам личен интерес...
Наслука момчета.
"машинни инженери" - да, но и един началник производство с опит ще ви трябва - критично важна функция.
Няма регистрирана в Търговски регистър компания "Сайкъл ГЕТС". Тук нещо не е наред!
Евалата! От кога чакаме нещо такова да се случи :)
Покрай Стоименов нещата не са такива, каквито ги представят. Така, че внимателно с ентусиазма. Пиша го за четящите. Тези, които са си патили – знаят.
Излиза, че ние сме най-умните разбираш ли, защото сме се сетили, че не е на изгода да се поръчва от Азия, а тука от Европа ще е много по-близко и лесно. Предполагам, че и на други им е минало през главата в много по-големи държави от нашта и не са го направили с някаква причина.
От статията не се разбира дали и с кои конкретно потенциални велокомпании са водени разговори за бъдещо сътрудничество. Евентуално тези компании биха инвестирали в производството, ноу-хау, работна ръка и дори биха могли да пратят свои специалисти на място. Така написана статията изглежда, че ще се прави автоматизирана фабрика за 200К рамки, а после ще се търсят клиенти сред европейските велокомпании. Сигурен съм, че водещите марки имат свои специфични изисквания и биха искали да са наясно с всеки етап и детайл от производството на рамката.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.