Велореволюция от София

Двама доскорошни директори в RAM, мениджърът на Григор Димитров и фондът на Елвин Гури строят фабрика за рамки за 6.4 млн. лв.

Екипът на "Сайкъл ГЕТС" (отляво надясно): Борислав Христов и Георги Стоименов от Uneeda Industries, Славчо Парушев от Empower Capital, Антон Настев и Александър Давидков
Екипът на "Сайкъл ГЕТС" (отляво надясно): Борислав Христов и Георги Стоименов от Uneeda Industries, Славчо Парушев от Empower Capital, Антон Настев и Александър Давидков
Екипът на "Сайкъл ГЕТС" (отляво надясно): Борислав Христов и Георги Стоименов от Uneeda Industries, Славчо Парушев от Empower Capital, Антон Настев и Александър Давидков    ©  Надежда Чипева
Екипът на "Сайкъл ГЕТС" (отляво надясно): Борислав Христов и Георги Стоименов от Uneeda Industries, Славчо Парушев от Empower Capital, Антон Настев и Александър Давидков    ©  Надежда Чипева

Темата накратко

- Двама доскорошни директори в RAM, мениджърът на Григор Димитров и фондът на Елвин Гури строят завод за велосипедни рамки.

- Инвестицията е 6.4 млн. лв., ще осигури 113 работни места и годишни продажби от 30 млн. лв.

- Капацитетът ще е 200 хил. рамки годишно и вече има запитвания от потенциални клиенти.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    crusible avatar :-P
    crusible
    • - 1
    • + 11

    Успех момчета! Няма начин, да няма начин! :)

    Нередност?
  • 2
    iex29317354 avatar :-|
    iex29317354
    • - 2
    • + 2

    Поправете графиката - споменато е в хил. броя, а следва да е в мил. броя.

    Нередност?
  • 3
    hifi_hifi avatar :-|
    hifi hifi
    • - 1
    • + 12

    Успех, но и риска е доста голям.
    Има 3-4 големи производителя на велосипеди в БГ, които също са си мислели за собствено производство, но все не излиза сметката...

    Подкрепям с 2 ръце решението за автоматизирано производство, това е единствения шанс
    .. ще следя с интерес развитието
    ... успех с намирането на машинни инженери. Първо са малко, второ читав за под 2500-3000лв/месец няма да намерят

    Нередност?
  • 4
    g.e.m. avatar :-?
    ГЕМ
    • - 1
    • + 11

    "В първата година от отварянето на завода ще наемем 61 души, повечето машинни инженери."

    Не знам дали в България изобщо има толкова машинни инженери, голямата трудност според мен ще са именно хората, които ще трябва да задвижат реалното производтсво.

    Иначе пожелавам услех в начинанието и ще следя темата и развитието й, имам личен интерес...

    Нередност?
  • 5
    brassway avatar :-|
    brassway
    • - 1
    • + 3

    Наслука момчета.

    "машинни инженери" - да, но и един началник производство с опит ще ви трябва - критично важна функция.

    Нередност?
  • 6
    submit2 avatar :-(
    submit2
    • + 2

    Няма регистрирана в Търговски регистър компания "Сайкъл ГЕТС". Тук нещо не е наред!

    Нередност?
  • 7
    bretschneider avatar :-|
    bretschneider
    • + 2

    Евалата! От кога чакаме нещо такова да се случи :)

    Нередност?
  • 8
    ivangabrovo avatar :-|
    ivangabrovo
    • + 1

    Покрай Стоименов нещата не са такива, каквито ги представят. Така, че внимателно с ентусиазма. Пиша го за четящите. Тези, които са си патили – знаят.

    Нередност?
  • 9
    kralchi avatar :-|
    kralchi
    • - 3
    • + 1

    Излиза, че ние сме най-умните разбираш ли, защото сме се сетили, че не е на изгода да се поръчва от Азия, а тука от Европа ще е много по-близко и лесно. Предполагам, че и на други им е минало през главата в много по-големи държави от нашта и не са го направили с някаква причина.

    Нередност?
  • 10
    jazzi avatar :-?
    jazzi

    От статията не се разбира дали и с кои конкретно потенциални велокомпании са водени разговори за бъдещо сътрудничество. Евентуално тези компании биха инвестирали в производството, ноу-хау, работна ръка и дори биха могли да пратят свои специалисти на място. Така написана статията изглежда, че ще се прави автоматизирана фабрика за 200К рамки, а после ще се търсят клиенти сред европейските велокомпании. Сигурен съм, че водещите марки имат свои специфични изисквания и биха искали да са наясно с всеки етап и детайл от производството на рамката.

    Нередност?
Нов коментар