Къде сте вие в електронната търговия
Анкета сред публиката на конференцията на "Икономедиа", посветена на успешните e-commerce практики
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

Десислава Желязкова
търговски директор, "Джей енд Джей ко"Представете се и кажете с две изречения с какво се занимава вашата компания.
- Казвам се Десислава Желязкова и съм от фирма "Джей енд Джей ко". Ние се занимаваме с охранителни системи – за сгради, за автомобили. Също така сме представител на 3М за продукти, свързани с решения за стъкло и архитектурни решения.Има ли отражение електронната търговия във вашия бизнес и по какъв начин?
- В момента всъщност ние обновяваме уебсайта си и сме в процес на разработване на онлайн магазин – така че да, надяваме се да има голямо отражение за в бъдеще.Как бихте казали, че електронната търговия променя вашия бизнес, и какви са тенденциите в сектора, които ви влияят?
- Смятаме, че онлайн търговията е реално бъдещето и че все повече ще се разраства в България – и съответно ще ни доведе до по-големи възможности и по-голям пазар, не само в София, но и в цялата страна.Следите ли сферата на развитието на изкуствения интелект и можете ли да споделите нещо, което ви е интересно там, или приложения, които смятате, че са любопитни? И дали по някакъв начин това има отражение за вашия бизнес?
- Честно казано, към момента не сме намерили приложение за нашия бизнес специално.
Дилян Константинов
директор "Маркетинг и иновации", "Холсим България"Представете се и кажете с две изречения с какво се занимава вашата компания.
- Дилян Константинов се казвам. Аз съм от фирма "Холсим България" – ние сме един от производителите на цимент в България.Активни ли сте в сферата на електронната търговия?
- На този етап не сме. Като цяло нашият бизнес не е активен в това отношение. Моята цел на присъствие по-скоро е да следя тенденциите, така че, ако се отвори някаква възможност – било електронна търговия, било някакъв вид допълнителни услуги, които можем да предложим на нашите клиенти, по дигитално свързани, просто да сме подготвени.Открихте ли засега някаква такава тенденция за себе си?
- По-скоро не все още. Като това до голяма степен се обуславя от спецификата на клиентите, а не от нашето желание и готовност.Те са основно B2B клиенти?
- Да, основно B2B клиенти. Но въпреки това в някои държави колеги експериментират с подобни услуги, но на този етап в България все още не виждаме потенциал.А следите ли развитието на изкуствения интелект като технология и смятате ли, че тя би могла да има някакво приложение във вашия бизнес?
- Старая се да имам общ поглед върху нещата, но на този етап все още не виждам приложение реално в България за нашия тип бизнес конкретно.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход