Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Една от последните инвестиции на фонда 6аm е в компанията за велосипеди "Ърбанайзд".
- Основният двигател на проекта е предприемачът Росен Христов, който има амбицията да наложи пилотния иновативен модел на компанията на пазара в Европа.
- Дотук резултатът откъм продажби на Urbanized е скромен, но очакванията са това да се промени в следващите три години.
В българската велоиндустрия напоследък новините са все хубави - оборотите се вдигат, сглобяват се повече електрически колелета, инвестира се в производство на части, като например изработването на рамки. Съвсем закономерно започнаха да се появяват и иновации.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
8 коментара
3000 лева за градско колело. Че то има за 600 лева такива с 3 вътрешни скорости. Да не говорим, че тия капли и гуми са тежки. Това да не помпя гумите, не струва 2400 лева. Една почна не е повече от 40 лева.
Да допълня, че няма предпазител на веригата и тия спирачки не спират, а и не са вечни, защото са барабани и работят с триене. Едно нормално колело с надуваеми гуми и ви- брейк е в пъти по евтино и за подръжка ще иска време, усилия и съвсем малко пари.
Непрактично и скъпо колело. Дано има достатъчна бройка сноби в Лондон
за малко да се притесня, че няма да има достатъчно naysayers :)
Ами какво да кажем след като то го пише в статията:
"Карате ли велосипед?
Аз лично не карам велосипед. Професионално бягам от неща, които могат да ме въвлекат емоционално."
То колелото е измислено отдавна и който кара колело все ще си напомпи кумите и регулира спирачките. Да не говорим, че е краста да купуваш части и да сменяш такива с по-нови.
Капитал, как определяте за кои стартъпи ще пишете и за кои не? Припомням, че не сте безплатни!
Толкова много думи за реклама на някакъв си непрактичен и много скъп велосипед! Карам самоделка, с изнесени напред педали, облегалка за кръста, задна главина с три скорости /английска от 68-ма г./ високо кормило като "чопър"....
Или рекламирате бизнес ангела придобил фирмата на хората обърнали се към него за помощ?
Мда, все по-рядко и по-рядко ще посещавам Капитал.
Открадното мнение от небългарски сайт.
Какво е това градско колело за 1600 евра и да няма калници!
Абсолютно правилно!
Така, че ся някой ако излезе, че бг хейтим не е така.
А нашите фондове за рисково кредитиране са смотаняци до последно.
Капитале, ако не Ви бяха дали пари от фонда дали щяхте да напишете и ред за това? И защо тогава е тоя малоумен пейуол да искате пари да Ви четем като публикувате платени статийки???!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.