Електроенергийният оператор обяви поръчка за 50 нови автомобила
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Електроенергийният оператор обяви поръчка за 50 нови автомобила

Критерий за оценка на кандидатите по поръчката ще бъде най-ниска цена, а документи се подават до 12 май

Електроенергийният оператор обяви поръчка за 50 нови автомобила

Процедурата е за 1.3 млн. лв. без ДДС и включва регистрацията им в КАТ и сервизното обслужване

Румяна Гочева
3655 прочитания

Критерий за оценка на кандидатите по поръчката ще бъде най-ниска цена, а документи се подават до 12 май

© Надежда Чипева


Търг за доставка на 50 лекотоварни автомобили с 4+1 места и нормална проходимост е обявил "Електроенергийният системен оператор" (ЕСО). Обществената поръчка е с бюджет от 1.3 млн. лв. без ДДС и според документацията автомобилите ще бъдат предназначени основно за превоза на материали и техника при обслужване, експлоатация и ремонт на обекти и съоръжения на компанията, която управлява електропреносната мрежа на страната.

Освен покупката на автомобили обществената поръчка включва още и регистрацията им в КАТ, както и сервизното им обслужване по време на гаранционния срок. Според изискванията на търга автомобилите трябва да са с минимална мощност от 90 к.с., да са на бензин, а ако разполагат с уредба за алтернативно гориво, то тя да е монтирана фабрично и др.

От фирмите кандидати пък се изисква в последните три години да са изпълнили подобни доставки, като това ще трябва да се докаже със съответните документи. Основният критерий за избор ще бъде най-ниската предложена цена. Подаването на оферти е до 12 май, като те ще бъдат отворени няколко дни по-късно - на 14 май.

Последната подобна поръчка на ЕСО е от края на 2019 г., когато диспечерът обяви търг за доставка на над 80 леки, лекотоварни и високопроходими автомобили на обща стойност 3.2 млн. лв. без ДДС. Тя обаче не е била изпълнена, тъй като не са получени оферти или заявления за участие или всички те са били отхвърлени.

Преди дни търг за автомобили, но за около 450 000 лв. без ДДС, бе обявен и от Столичната община. Под обществен натиск и тъй като колите по думите на кмета Йорданка Фандъкова "не са жизнено необходими в този момент", поръчката бе отменена. ЕСО обаче се занимава с диспечирането на електроенергийната система, поддържа електропреносната мрежа на страната и близо 300 трансформаторни и др. подстанции, от които пряко зависи доставката на ток.

Търг за доставка на 50 лекотоварни автомобили с 4+1 места и нормална проходимост е обявил "Електроенергийният системен оператор" (ЕСО). Обществената поръчка е с бюджет от 1.3 млн. лв. без ДДС и според документацията автомобилите ще бъдат предназначени основно за превоза на материали и техника при обслужване, експлоатация и ремонт на обекти и съоръжения на компанията, която управлява електропреносната мрежа на страната.

Освен покупката на автомобили обществената поръчка включва още и регистрацията им в КАТ, както и сервизното им обслужване по време на гаранционния срок. Според изискванията на търга автомобилите трябва да са с минимална мощност от 90 к.с., да са на бензин, а ако разполагат с уредба за алтернативно гориво, то тя да е монтирана фабрично и др.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK