

Полина ГЕОРГИЕВА

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Човек може да стартира компания, без да разчита на държавни поръчки или приватизация. Това може да стане, дори без този човек да има пари и без да ползва финансиране от еврофондове.
Достатъчни са само добра бизнес идея и усет за пазарната ниша и тази компания може да стане толкова успешна, че цената й да достигне много десетки милиони евро. Това може да се случи и в България. Всъщност вече се е случило.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Венчър капитал
%87%D1%8A%D1%80_%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0% B0%D0%BB
"Венчър капитала, понякога не съвсем точно отъждествяван с рисков капитал, е схема за инвестиране в нови предприятия. Обикновенно венчър капиталисти са хора, които имат голямо количество свободни средства и търсят да ги инвестират с по-голяма възвръщаемост. За предприемачите този начин на финансиране е по-изгоден от банковите заеми, защото венчър капиталистите полагат повече усилия да опазят инвестицията си. Редовна практика е предприемачът да поеме само частта от бизнеса, за която има иновативна идея или ноу-хау, а венчър капиталиста да организира всички други аспекти в новото предприятие. Друга основна разлика между банковото и венчър финансирането е, че докато банките обикновенно отпускат средствата под формата на заем, венчър капиталистите се интересуват от дялово участие в бизнеса. Обикновено предприемачът запазва контролния пакет дялове, за да запази и мотивацията си да развива бизнеса.
Не са рядкост и венчър фондовете, които набират средства за инвестиране на венчър капитал."
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BD%D1
Темата на броя е за качеството на журналистиката, независимостта, обективността. Тук четем изцяло поръчкова статия, която прави откровен PR. Поне си говорете помежду си преди да пишете.
Идея за милиони, статия за трилиони... Хвала!
Това се казва на модерен език Outsourced PR (по нашенски поръчкова статия).
Първо се извинявам, че няма да пиша по темата и ще ви занимавам с мои проблеми, но вие сте хора които разбират от бизнес и се надявам да ми помогнете. Проблема ми се свежда до това че немога да направя бизнес проект на тема- фирма за недвижимо имущество, ако някой има такъв моля да го изпрати на Е-майл:кобака[email protected]абв.бг
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.