Банкиране като игра
Все повече компании подхождат към предлагането на финансови услуги чрез различни игрови елементи
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Брайън Кийлър, 26-годишен софтуерен инженер от Сан Франциско, се е запалил по нова видео игра. Не стреля птици, нито пък сглобява дълги думи, с които да впечатлява приятелите си. Не, той се цели в истински награди – като новия iPad2, който току що е спечелил. И освен това играе с банковата си сметка.
Поне веднъж на ден Кийлър влиза на новия финансов сайт SaveUp.com и извършва финансови дейности, които му носят виртуални кредити, срещу които може да играе за големи награди. За да спечели тези кредити, той може например да си плати вноската по кредитната карта, да депозира пари в спестовната си сметка или пък да гледа спонсориран клип на тема лични финанси.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Интересен и полезен инструмент в ръцете на маркетолозите и рекламистите, но термина "игрофикация" е ужасяващ.
Той термина си е "Gamification", но превода им е ужасен :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.