Unicredit представи концепцията си за "Филиал на бъдещето"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Unicredit представи концепцията си за "Филиал на бъдещето"

Unicredit представи концепцията си за "Филиал на бъдещето"

Проектът залага на отношението към клиента, а България е пилотна страна за реализацията му

Мария Иванова
9188 прочитания

© Георги Кожухаров


Въпреки растящата употреба на нови технологии, повечето клиенти все още предпочитат да посетят реален банков клон.

Италианската финансова група Unicredit избра България за пилотна страна при представянето на концепцията си за "Банков филиал на бъдещето". Проектът има за цел да отговори на променящото се в последните години поведение на клиентите на банките, като предложи иновативни решения, чрез които посещението в банков клон да се превърне в приятно преживяване.

Първият клон в рамките на групата, който работи изцяло според новата концепция, е в "Бизнес парк София". Той съдържа обособени зони както за самообслужване и "бързо" банкиране, така и за по-задълбочени разговори с консултант. Част от технологиите включват например терминал за интернет банкиране, който е достъпен 24-часа в денонощието, интерактивна стена за информация, както и система за управление на реда. От "Уникредит Булбанк" посочват, че реализацията на проекта е резултат от партньорство със специализираната компания за създаване на клиентско преживяване i-am associates.

"Като цел си бяхме поставили да преобразим посещението в банковия клон от нещо, което е по необходимост, в приятно изживяване, подобно на другите търговски обекти, в които клиентите предпочитат да прекарват свободното си време", коментира ръководителят на проекта за България Цветанка Минчева, която е заместник-директор "Банкиране на дребно" в "Уникредит  Булбанк". "Основната цел на този проект е клиентите да се чувстват специални на всяка стъпка от посещението им във филиала – от влизането до изпращането им", посочва от своя страна Мауро Маскио, директор "Банкиране на дребно" на Unicredit за Централна и Източна Европа (ЦИЕ).

От групата отчитат растящата употреба на нови технологии, но все още над половината от клиентите им предпочитат да посетят банков клон пред това да извършат необходимите им операции по интернет. Ето защо според Unicredit банковите филиали ще запазят водещата си роля като място за контакт с клиентите и в бъдеще. Тази идея заедно с водещата позиция на "Уникредит Булбанк" на местния пазар е и част от факторите за избор на България като пилотна страна за проекта. "Търсехме пазар, на който ролята на филиала – в контекста на всички канали за банкиране – е и ще продължи да бъде водеща в следващите години", обяснява Маскио.

Въпреки растящата употреба на нови технологии, повечето клиенти все още предпочитат да посетят реален банков клон.

Италианската финансова група Unicredit избра България за пилотна страна при представянето на концепцията си за "Банков филиал на бъдещето". Проектът има за цел да отговори на променящото се в последните години поведение на клиентите на банките, като предложи иновативни решения, чрез които посещението в банков клон да се превърне в приятно преживяване.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

6 коментара
  • 1
    euronymous avatar :-|
    Euronymous

    Браво ! Дано скоро и други банки се ъпгрейднат

    Публикувано през m.capital.bg

  • 2
    tiggo avatar :-|
    Тихомир Гочев

    Да вземат първо да си изравнят подобрят условията за кредитиране и тогава да инвестират в скъпи играчки...

  • 3
    totevt avatar :-|
    totevt

    До коментар [#2] от "Тихомир Гочев":

    Лампите от ИКЕА не са чак толкова скъпи играчки..

  • 4
    tiggo avatar :-|
    Тихомир Гочев

    До коментар [#3] от "totevt":

    Така ли? Ребрандирането и обзавеждането на офис не включва само лампи...
    Нека лихвите по кредитите да станат човешки - не ми пречи и в сегашните офиси да ходя...

  • 5
    dimitarv avatar :-|
    dimitarv

    До коментар [#4] от "Тихомир Гочев":

    Много са ми интересни хора като теб - някой ви е длъжен да ви дава евтини пари. Нека те шокирам - банките са търговски, а не благотворителни дружества. И ако Булбанк не те кефи, бягай при друга банка ;)

  • 6
    tiggo avatar :-|
    Тихомир Гочев

    Много са ми интересни хора като теб.
    Банките в България в огромната си част са лихвари и/или държавни хрантутници.
    Това, че от лакомия раздадоха на куцо, кьораво и сакато си е техен проблем, не мой и в тази връзка не виждам защо с цената на моя кредит трябва да покривам загубата от неразумната инвестиция на който и да е банкер. Да си носят отговорност мениджърите, управителните съвети и акционерите им, след като са допуснали това да се случи. Ако която и да е друга компания реализира някаква загуба от част от клиентите си, дали би си позволила да продава на двойни цени на останалите, за да си компенсира загубата? Май просто изтръсква акционерите за увеличение на капитала и сменя мениджърите и политиката си или фалира?
    Не виждам и по каква логика един образован и с добра професионална реализция българин се оценява от банките като 3 пъти по - рисков / чрез цената на кредита/ от гръцкия, испанския, немския или който и да е селянин... Така че приятелю - никой за нищо не ми е длъжен, но не виждам и аз на кого и с какво съм длъжен?
    И да, Булбанк не ме кефи и никога не съм бил техен клиент.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK