Изчезването на коледните банкови оферти

За разлика от други години през тази банките не акцентираха на новогодишни промоционални кампании

Ниско търсене на кредити в комбинация с почти "изчерпан" спад на лихвите не стимулира активно предлагане.

За разлика от други години през тази банките не наблегнаха на коледни и новогодишни оферти в маркетинговите си стратегии в последните месец-два на годината. Обичайно дори и в кризата в последните месеци рекламните предложения заливат пазара, тъй като това е активен бизнес период. Не и тази година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове