"Дженерали" очаква повече покупки на застраховки онлайн
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Дженерали" очаква повече покупки на застраховки онлайн

Социалните мрежи и онлайн услугите позволяват на застрахователите да достигат по-близо до клиентите си и да получават обратна връзка, коментира Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на "Дженерали България"

"Дженерали" очаква повече покупки на застраховки онлайн

Компанията пуска ново мобилно приложение, с което ще се дават сигнали за щети

Весела Николаева
3989 прочитания

Социалните мрежи и онлайн услугите позволяват на застрахователите да достигат по-близо до клиентите си и да получават обратна връзка, коментира Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на "Дженерали България"

© Георги Кожухаров


Сключването на застраховки онлайн ще се увеличава и ще става все по-лесно. Това прогнозираха от "Дженерали България" при представянето на новото си мобилни приложение за регистрация на щети по "Автокаско" и имуществени полици. Главният изпълнителен директор на компанията Ивайло Йосифов обясни, че онлайн продажбите и присъствието на застрахователя в социалните мрежи е начин за по-директен контакт с клиентите. Сключването на застраховки обикновено се прави през брокери или посредници и контактът на самата компания с крайните клиенти е доста далечен. Той става по-близък едва при регистрация на щети, а тогава не е много подходящо да се предлагат нови продукти и покрития, коментира Йосифов.

По-близо до клиента

По думите му по-подходящият начин за постоянен близък контакт с клиентите и обратна връзка са социалните мрежи като Facebook и различните онлайн услуги. "Дженерали" предлага онлайн застраховане от 2011 г. и постепенно добавя нови видове полици, които могат да се купуват през него – от "Гражданска отговорност", "Злополука", домашно имущество и "Помощ при пътуване" с медицински разходи. С изключение на задължителната автомобилна полица останалите са изцяло електронни и могат да се сключват без хартиен носител, а при нужда само да се разпечата договорът, за да се удостовери, че има полица. По-сложно е сключването на "Автокаско" онлайн, защото обикновено се прави оглед на автомобила, посочи Йосифов. Директорът обясни, че в държави като Франция почти всички застраховки на Generali се сключват онлайн, а компанията е лидер на пазара там. В Италия обаче дистанционно купените полици общо за целия пазар са Сключването на застраховки онлайн ще се увеличава и ще става все по-лесно. Това прогнозираха от "Дженерали България" при представянето на новото си мобилни приложение за регистрация на щети по "Автокаско" и иедва 2% от всички.

В кръг

Новото мобилно приложение е част от идеята на "Дженерали" да се покрие целият кръг за използване на застрахователни услуги – от получаването на информация, през покупката до регистрирането на щета, каза още Йосифов. Мобилното приложение е безплатно и чрез него може да се прави връзка с телефона за спешни случаи 112 и асистанс центъра на "Дженерали България". През него могат да се регистрират щети по "Автокаско" и имуществени полици и после да се проследи какво се случва с обезщетението. Мобилната услуга позволява да се получи информация и за най-близките офиси на застрахователя и за лечебните заведения, с които компанията работи. От август здравният фонд на групата е част от застрахователя.

Сключването на застраховки онлайн ще се увеличава и ще става все по-лесно. Това прогнозираха от "Дженерали България" при представянето на новото си мобилни приложение за регистрация на щети по "Автокаско" и имуществени полици. Главният изпълнителен директор на компанията Ивайло Йосифов обясни, че онлайн продажбите и присъствието на застрахователя в социалните мрежи е начин за по-директен контакт с клиентите. Сключването на застраховки обикновено се прави през брокери или посредници и контактът на самата компания с крайните клиенти е доста далечен. Той става по-близък едва при регистрация на щети, а тогава не е много подходящо да се предлагат нови продукти и покрития, коментира Йосифов.

По-близо до клиента


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Финтех иновации по 10

Финтех иновации по 10

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK