"Дженерали" очаква повече покупки на застраховки онлайн
Компанията пуска ново мобилно приложение, с което ще се дават сигнали за щети


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Сключването на застраховки онлайн ще се увеличава и ще става все по-лесно. Това прогнозираха от "Дженерали България" при представянето на новото си мобилни приложение за регистрация на щети по "Автокаско" и имуществени полици. Главният изпълнителен директор на компанията Ивайло Йосифов обясни, че онлайн продажбите и присъствието на застрахователя в социалните мрежи е начин за по-директен контакт с клиентите. Сключването на застраховки обикновено се прави през брокери или посредници и контактът на самата компания с крайните клиенти е доста далечен. Той става по-близък едва при регистрация на щети, а тогава не е много подходящо да се предлагат нови продукти и покрития, коментира Йосифов.
По-близо до клиента
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.