България е един от най-бързо растящите пазари на Visa
Марк Антипоф, главен директор "Маркетинг и продажби" - Visa Европа, и Красимира Райчева, мениджър на Visa за България


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Марк Антипоф e главен директор "Маркетинг и продажби" на Visa Европа от май 2014 г., като отговаря за всички 37 пазара, в които технологичната компания оперира. Преди това за кратко е бил изпълнителен директор, както и директор "Развиващи се пазари". Сред отговорностите му са подпомагането на местните офиси на дружеството в отделните страни, както и на банките - членове на организацията, в развитието на електронните разплащания и въвеждането на нови услуги. Преди да стане част от екипа на Visa Европа, Антипоф е бил бизнес директор на компанията за услуги и IT решения в туристическата индустрия Burgundy Global. Работил е и за компании като италианския оператор на платежни картови услуги Applied Communications и френското дружество за потребителски и бизнес анализи Equifax Europe.Марк Антипоф беше в България в средата на февруари по повод представянето на годишните резултати на Visa Европа за 2014 г. "Капитал Daily" разговаря с него за случващото се на пазара на разплащанията през последните години и за очакванията му за 2015 г. На въпросите за българския пазар отговаря мениджърът на Visa Европа за страната Красимира Райчева.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Всеки пазар расте бързо от стойности близки до нулата. Ако имаш 1000 клиента и ги направиш 2000 това си е 100% ръст...
Дрън-дрън
За увеличаване на картовите разплащания в България основно даде тласък приемането на Закона за ограничаване на плащанията в брой през 2011 година. Въпреки, че беше осакатен от законодателите /като се прие горна граница на плащане в брой от 15000 лв. вместо предложената в проектозакона 5000 лв./,този закон беше едно от средствата за борба със сивата икономика и изваждане на светло на укрити доходи.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.