Новият брой:
Първият опит за ротационен кабинет в България

България е един от най-бързо растящите пазари на Visa

Марк Антипоф, главен директор "Маркетинг и продажби" - Visa Европа, и Красимира Райчева, мениджър на Visa за България

"Най-голямото предизвикателство са навиците на потребителите и на търговците", посочват Марк Антипоф и Красимира Райчева
"Най-голямото предизвикателство са навиците на потребителите и на търговците", посочват Марк Антипоф и Красимира Райчева
"Най-голямото предизвикателство са навиците на потребителите и на търговците", посочват Марк Антипоф и Красимира Райчева    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
"Най-голямото предизвикателство са навиците на потребителите и на търговците", посочват Марк Антипоф и Красимира Райчева    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Визитка

Марк Антипоф e главен директор "Маркетинг и продажби" на Visa Европа от май 2014 г., като отговаря за всички 37 пазара, в които технологичната компания оперира. Преди това за кратко е бил изпълнителен директор, както и директор "Развиващи се пазари". Сред отговорностите му са подпомагането на местните офиси на дружеството в отделните страни, както и на банките - членове на организацията, в развитието на електронните разплащания и въвеждането на нови услуги. Преди да стане част от екипа на Visa Европа, Антипоф е бил бизнес директор на компанията за услуги и IT решения в туристическата индустрия Burgundy Global. Работил е и за компании като италианския оператор на платежни картови услуги Applied Communications и френското дружество за потребителски и бизнес анализи Equifax Europe.

Марк Антипоф беше в България в средата на февруари по повод представянето на годишните резултати на Visa Европа за 2014 г. "Капитал Daily" разговаря с него за случващото се на пазара на разплащанията през последните години и за очакванията му за 2015 г. На въпросите за българския пазар отговаря мениджърът на Visa Европа за страната Красимира Райчева.
В резултат на промените картовите разплащания ще бъдат много по-евтини от плащанията в брой.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dekster avatar :-|
    КЛЮЧАРЪ
    • - 2
    • + 2

    Всеки пазар расте бързо от стойности близки до нулата. Ако имаш 1000 клиента и ги направиш 2000 това си е 100% ръст...

    Дрън-дрън

    Нередност?
  • 2
    blackmore_more avatar :-|
    Could_Fly

    За увеличаване на картовите разплащания в България основно даде тласък приемането на Закона за ограничаване на плащанията в брой през 2011 година. Въпреки, че беше осакатен от законодателите /като се прие горна граница на плащане в брой от 15000 лв. вместо предложената в проектозакона 5000 лв./,този закон беше едно от средствата за борба със сивата икономика и изваждане на светло на укрити доходи.

    Нередност?
Нов коментар