Уникредит Булбанк отчита сериозен ръст на мобилното банкиране
Технологиите променят фокуса на инвестициите на банките


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Скоростта, с която банкирането през телефона навлиза в ежедневието на българския потребител, променя фокуса на инвестициите и характера на услугите, които предлагат банките. За две години ръстът при използването на смартфон за парични преводи и разплащания е експлозивен и води дотам, че всеки пети притежател на умен телефон е направил последната си покупка през него по данни от изследване на Google по поръчка на Уникредит Булбанк. Това води до увеличаване на маркетинговите бюджети на банките за онлайн присъствие и до разработването на продукти, които превръщат телефона или таблета в универсално средство за достъп до услуги. Благодарение на технологичния бум около 70% от операциите между клиенти и банка се извършват през дистанционните канали за обслужване, а 15% от заявленията за потребителски кредит вече се подават онлайн, показват статистиките от работата на "Уникредит" в България. Перспективите са тенденцията да продължи да се развива със същата скорост, при това в оспорвана конкуренция с останалите банки на пазара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.