Бавното превземане на онлайн крепостта
Или защо българските финансови институции все още не могат да разчитат на интернет банкирането, за да оптимизират разходите си
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Обслужването от персонал винаги ще е по-качествено от това на мобилния телефон и главното то е по-отворено, защото служителя може да предложи нещо ново, за разлика от приложенията на мобилния телефон. При нивото на заплатите в БГ и при броя на конкуриращите се банки е ясно че няма никакъв смисъл да се уволняват служители и затварят офиси, за да се заменят с приложения.
Не очаквайте да ви намалят таксите, заради тома че сте се свършите услугата.
Вчера трябваше да преведа обратно хартисалото от служебния ми аванс. Като видя меню на български и се стресирам, вместо ЛЕВОВ ПРЕВОД съм цъкнал ДИРЕКТЕН ДЕБИТ, все ефно искам сумата да ми я преведат на мен. Тези банкови тавтологии не ни понасят на инджинерите... :D
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход