Бавното превземане на онлайн крепостта

Или защо българските финансови институции все още не могат да разчитат на интернет банкирането, за да оптимизират разходите си


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    knb avatar :-|
    Кнб
    • - 2

    Обслужването от персонал винаги ще е по-качествено от това на мобилния телефон и главното то е по-отворено, защото служителя може да предложи нещо ново, за разлика от приложенията на мобилния телефон. При нивото на заплатите в БГ и при броя на конкуриращите се банки е ясно че няма никакъв смисъл да се уволняват служители и затварят офиси, за да се заменят с приложения.

    Нередност?
  • 2
    christoa avatar :-|
    christoa
    • + 1

    Не очаквайте да ви намалят таксите, заради тома че сте се свършите услугата.

    Нередност?
  • 3
    greenhrast avatar :-|
    greenhrast
    • + 1

    Вчера трябваше да преведа обратно хартисалото от служебния ми аванс. Като видя меню на български и се стресирам, вместо ЛЕВОВ ПРЕВОД съм цъкнал ДИРЕКТЕН ДЕБИТ, все ефно искам сумата да ми я преведат на мен. Тези банкови тавтологии не ни понасят на инджинерите... :D

    Нередност?
Нов коментар