Бавното превземане на онлайн крепостта

Или защо българските финансови институции все още не могат да разчитат на интернет банкирането, за да оптимизират разходите си

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    knb avatar :-|
    Кнб
    • - 2

    Обслужването от персонал винаги ще е по-качествено от това на мобилния телефон и главното то е по-отворено, защото служителя може да предложи нещо ново, за разлика от приложенията на мобилния телефон. При нивото на заплатите в БГ и при броя на конкуриращите се банки е ясно че няма никакъв смисъл да се уволняват служители и затварят офиси, за да се заменят с приложения.

    Нередност?
  • 2
    christoa avatar :-|
    christoa
    • + 1

    Не очаквайте да ви намалят таксите, заради тома че сте се свършите услугата.

    Нередност?
  • 3
    greenhrast avatar :-|
    greenhrast
    • + 1

    Вчера трябваше да преведа обратно хартисалото от служебния ми аванс. Като видя меню на български и се стресирам, вместо ЛЕВОВ ПРЕВОД съм цъкнал ДИРЕКТЕН ДЕБИТ, все ефно искам сумата да ми я преведат на мен. Тези банкови тавтологии не ни понасят на инджинерите... :D

    Нередност?
Нов коментар