Прокредитбанк увеличава терминалите за самообслужване
От септември операции в брой в София ще се извършват само в един клон
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Прокредитбанк ще намали клоновете си за касови операции и ще увеличи тези за денонощно самообслужване. Освен това въвежда и официална обедна почивка, която няма да важи само за три клона в страната. Банката ще стимулира и ползването на онлайн банкирането й чрез намаляване на някои такси. Мерките няма да доведат до съкращаване на персонал, а целта им е да се подобри достъпът на клиентите до услугите й.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
17 коментара
Изглежда футуристично. Банковият служител заменен от машина.
Засега остава само да гадаем какво представляват тези терминали. Как същите терминали ще проверяват дали някой не ползва чужда лична карта...
До коментар [#1] от "kokoto2":
Аз съм клиент на ПроКредит. Мога да ви уверя, че е много удобно. Помещенията с банкоматите са на разположение на клиентите 24 ч. на ден. Може да се теглят и внасят пари по всяко време. Не трябва лична карта. Само дебитна или кредитна. Има си и механизми за защита от измами.
Няма опашки, пуфтящи служителки, безкрайни вносни бележки, бавни принтери, мога и в 3 през нощта да си заредя картата и да си купя нещо онлайн. Таксите по картата са ниски, родих се с тях, особено след ЦКБ.
Харчил ли си за нещо разумно в 3 сутринта :) А какво ли е приключението, когато машината даде грешка.... До коментар [#3] от " TrakerBG ":
До коментар [#4] от "Yavor Bekyarov":
Не съм харчил, но ми се наложи да внасям в 5 сутринта. Точно преди да замина за море в държава, която не е член на ЕС. НИкакъв проблем :-)
Веднъж машината ми даде грешка - не е засякла едни 5 000 лв, които внесох на терминал.... Дори не се усетих, след 2 седмици счетито ми каза - няма достатъчна наличност, отидох в банката, обясних им и на сутринта всичко си беше по сметките....... Прекрасно ми е с тази банка. 24/7 внасяш/теглиш....... А когато опра до обслужване на гише - са все учтиви, макар че с цените за касово обслужване могат да откажат и Бойко Борисов от пурите....... че му взели и от заплатата чета днес.....
Тази банка според мен стига до крайности, поради което вече не съм и клиент и закрих всички сметки там.
По време на прехода и към електронно обслужване набиха високи такси за внасяне на пари . По същото време имаха един единствен депозитен автомат за цял град /намираше се в бизнес център на края на града/, който при засядане на банкнота /обикновено 2-левка/ преставаше да приема депозити. Алтернативата беше преработен CashTerminal, където банкнотите са бутат една по една в билл-валидатор от вендинг автомат.
Отделно останах с впечатление че единствената работа на управителният съвет като се събере е да вдига някоя такса за теглене/внасяне/обслужване заради многобройните бюлетини от този сорт в е-банкирането. То също беше доста дървено и нямаше доста от функциите които предлага сегашното ми - липсваха шаблони и куп други полезни неща.
Като цяло меко казано странна банка.
Използването на услугите на банката не е за глупаци. Българинът е свикнал да виси по опашки за елементарни операции. В прокредит внасяш/теглиш в лв/евро директно на терминал и ползваш онлайн банкиране в 99% от случаите. Дори фирмите си подписват фактурите и ги плащат онлайн. Всичко работи денонощно, няма излишни подписи, хартия и прочие. Да не говорим за това колко са ниски таксите за входящи /изходящи валутни, докато при другите банки дерат яко. Разбира се това си има цена, но е много по-удобно да си цъкам от лаптопа сметките, отколкото да се редя в офис по 30 минути , за да внеса 50 лв ( което е масово в ДСК примерно). За да накарат потребителите да ползват по-лесното ( терминали+банкиране онлайн) , въведоха такси за теглене/внасяне кеш на каса, както и за всякакви операции, които минават на каса ( защото ги има онлайн ). Банката няма толкова много офиси и клиенти, защото в БГ всички искат ръка да пипне, смятайки, че това е гаранция ( което не е ).
[quote#4:"Yavor Bekyarov"]Харчил ли си за нещо разумно в 3 сутринта :) А какво ли е приключението, когато машината даде грешка....[/quote]
Резонни въпроси. В 3 сутринта - наистина звучи пресилено, но в 9 вечерта, на прибиране след работа, няма банка, която да ми свърши работа. А да си използвам обедната почивка, за да клеча в някой клон - не е приятно.
Със засядане не съм имал проблеми никога. Но два пъти съм ги пс*вал, докато ремонтираха офисите си и аз все попадах на ремонтиращия се :) :) :). Отделно миналата седмица имаше някаква "ситуация", свързана със СОТ, пачка пари, пльосната ей-така на видимо място и двойка граждани, унило седящи на пейките пред офиса им :) :)
Тоест, не всичко е цветя и рози, но пък за три години - три проблема - здраве да е. Както пишат по-горе, не е за всеки, но е точно това, от което имам нужда, на отлична цена (2 лв. месечна такса ми е целият разход). Картата е в ePay и всички сметки си плащам от вкъщи.
Ползвах услугите на банката и центровете за самообслужване са много удобни...,докато решиха че минималното салдо по фирмената ми сметка трябва да стане от 50 на 200 лв.Директно ги отсвирих!
До коментар [#2] от "nana_56":
Ами разкажете и за защитата(свършете работата на автора на статията), ние ще преценим дали ни е достатъчна.
Защото ако е само карта+пин и някой ви намери портмонето отива при автомата и се обслужва от всичките ви сметки.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.