Прокредитбанк увеличава терминалите за самообслужване

От септември операции в брой в София ще се извършват само в един клон

Банката започна да въвежда зони с терминали за самообслужване за пръв път през 2013 г.

Прокредитбанк ще намали клоновете си за касови операции и ще увеличи тези за денонощно самообслужване. Освен това въвежда и официална обедна почивка, която няма да важи само за три клона в страната. Банката ще стимулира и ползването на онлайн банкирането й чрез намаляване на някои такси. Мерките няма да доведат до съкращаване на персонал, а целта им е да се подобри достъпът на клиентите до услугите й.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
17 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kokoto2 avatar :-|
    kokoto2
    • - 1
    • + 1

    Изглежда футуристично. Банковият служител заменен от машина.
    Засега остава само да гадаем какво представляват тези терминали. Как същите терминали ще проверяват дали някой не ползва чужда лична карта...

    Нередност?
  • 2
    nana_56 avatar :-|
    Viliana Penovska
    • - 3
    • + 5

    До коментар [#1] от "kokoto2":

    Аз съм клиент на ПроКредит. Мога да ви уверя, че е много удобно. Помещенията с банкоматите са на разположение на клиентите 24 ч. на ден. Може да се теглят и внасят пари по всяко време. Не трябва лична карта. Само дебитна или кредитна. Има си и механизми за защита от измами.

    Нередност?
  • 3
    trakerbg avatar :-|
    TrakerBG
    • - 1
    • + 7

    Няма опашки, пуфтящи служителки, безкрайни вносни бележки, бавни принтери, мога и в 3 през нощта да си заредя картата и да си купя нещо онлайн. Таксите по картата са ниски, родих се с тях, особено след ЦКБ.

    Нередност?
  • 4
    smu1414610931380769 avatar :-P
    Yavor Bekyarov
    • - 3
    • + 1

    Харчил ли си за нещо разумно в 3 сутринта :) А какво ли е приключението, когато машината даде грешка.... До коментар [#3] от " TrakerBG ":

    Нередност?
  • 5
    rosko1306 avatar :-|
    rosko1306
    • + 4

    До коментар [#4] от "Yavor Bekyarov":

    Не съм харчил, но ми се наложи да внасям в 5 сутринта. Точно преди да замина за море в държава, която не е член на ЕС. НИкакъв проблем :-)
    Веднъж машината ми даде грешка - не е засякла едни 5 000 лв, които внесох на терминал.... Дори не се усетих, след 2 седмици счетито ми каза - няма достатъчна наличност, отидох в банката, обясних им и на сутринта всичко си беше по сметките....... Прекрасно ми е с тази банка. 24/7 внасяш/теглиш....... А когато опра до обслужване на гише - са все учтиви, макар че с цените за касово обслужване могат да откажат и Бойко Борисов от пурите....... че му взели и от заплатата чета днес.....

    Нередност?
  • hypercube
    • - 1
    • + 3

    Тази банка според мен стига до крайности, поради което вече не съм и клиент и закрих всички сметки там.

    По време на прехода и към електронно обслужване набиха високи такси за внасяне на пари . По същото време имаха един единствен депозитен автомат за цял град /намираше се в бизнес център на края на града/, който при засядане на банкнота /обикновено 2-левка/ преставаше да приема депозити. Алтернативата беше преработен CashTerminal, където банкнотите са бутат една по една в билл-валидатор от вендинг автомат.

    Отделно останах с впечатление че единствената работа на управителният съвет като се събере е да вдига някоя такса за теглене/внасяне/обслужване заради многобройните бюлетини от този сорт в е-банкирането. То също беше доста дървено и нямаше доста от функциите които предлага сегашното ми - липсваха шаблони и куп други полезни неща.
    Като цяло меко казано странна банка.

    Нередност?
  • 7
    pav4o01 avatar :-|
    Павел
    • - 1
    • + 3

    Използването на услугите на банката не е за глупаци. Българинът е свикнал да виси по опашки за елементарни операции. В прокредит внасяш/теглиш в лв/евро директно на терминал и ползваш онлайн банкиране в 99% от случаите. Дори фирмите си подписват фактурите и ги плащат онлайн. Всичко работи денонощно, няма излишни подписи, хартия и прочие. Да не говорим за това колко са ниски таксите за входящи /изходящи валутни, докато при другите банки дерат яко. Разбира се това си има цена, но е много по-удобно да си цъкам от лаптопа сметките, отколкото да се редя в офис по 30 минути , за да внеса 50 лв ( което е масово в ДСК примерно). За да накарат потребителите да ползват по-лесното ( терминали+банкиране онлайн) , въведоха такси за теглене/внасяне кеш на каса, както и за всякакви операции, които минават на каса ( защото ги има онлайн ). Банката няма толкова много офиси и клиенти, защото в БГ всички искат ръка да пипне, смятайки, че това е гаранция ( което не е ).

    Нередност?
  • 8
    trakerbg avatar :-|
    TrakerBG
    • + 2

    [quote#4:"Yavor Bekyarov"]Харчил ли си за нещо разумно в 3 сутринта :) А какво ли е приключението, когато машината даде грешка....[/quote]

    Резонни въпроси. В 3 сутринта - наистина звучи пресилено, но в 9 вечерта, на прибиране след работа, няма банка, която да ми свърши работа. А да си използвам обедната почивка, за да клеча в някой клон - не е приятно.
    Със засядане не съм имал проблеми никога. Но два пъти съм ги пс*вал, докато ремонтираха офисите си и аз все попадах на ремонтиращия се :) :) :). Отделно миналата седмица имаше някаква "ситуация", свързана със СОТ, пачка пари, пльосната ей-така на видимо място и двойка граждани, унило седящи на пейките пред офиса им :) :)
    Тоест, не всичко е цветя и рози, но пък за три години - три проблема - здраве да е. Както пишат по-горе, не е за всеки, но е точно това, от което имам нужда, на отлична цена (2 лв. месечна такса ми е целият разход). Картата е в ePay и всички сметки си плащам от вкъщи.

    Нередност?
  • 9
    gkakov avatar :-|
    gkakov
    • + 1

    Ползвах услугите на банката и центровете за самообслужване са много удобни...,докато решиха че минималното салдо по фирмената ми сметка трябва да стане от 50 на 200 лв.Директно ги отсвирих!

    Нередност?
  • 10
    kokoto2 avatar :-|
    kokoto2
    • - 3

    До коментар [#2] от "nana_56":

    Ами разкажете и за защитата(свършете работата на автора на статията), ние ще преценим дали ни е достатъчна.
    Защото ако е само карта+пин и някой ви намери портмонето отива при автомата и се обслужва от всичките ви сметки.

    Нередност?
Нов коментар