Онлайн платформа ще позволи да се правят по-евтини полици "Живот"

Системата се казва Oli и дава възможност да се спестява от комисиони

Онлайн платформа, която предоставя среда за сравнение на застраховките живот, които се правят при сключване на ипотечен кредит, беше представена от "Евроинс Живот". Платформата, която се нарича Oli (съкратено от online live insurance), се разработва вече близо една година от застрахователя, като по проекта са били инвестирани предимно вътрешни ресурси на компанията. Платформата например е полезна за кредитополучатели на ипотеки, които искат да рефинансират или намалят разходите по тях, като сравнят различните оферти

Тя позволява клиентът да смени полицата си към кредита в банката, като избере три нива на застрахователно покритие, след което автоматично му се предоставя оферта за годишна застраховка живот, която може да сравни с настоящите си условия. Доставката на договора става с куриер, тъй като по закон полицата трябва да се разпише от клиента. При вече сключена друга застраховка "Евроинс" работи с адвокати, които имат задължението писмено да уведомят банката, че кредитополучателят вече има нов застраховател.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kambanka avatar :-P
    kambanka
    • - 1
    • + 4

    Застрахователната полица е с една и съща цена, независимо дали е сключена директно в офис на застрахователя, или в офис на брокер!
    Да промотираш онлайн-платформа за сключване на застраховки "Живот" с водеща червена нишка: "Продаваме полици с 40% по-ниска цена" е меко казано непрофесионално - типично за Евроинс :(

    Нередност?
  • 2
    vito_andolini avatar :-|
    vito_andolini

    И кой ще обслужва онлайн полицата? Кол центъра ли? Единствено жив посредник, който е взел комисион, има интерес да съдейства на клиента. Няма начин някоя служителка на гише на 750 лв заплата да се интересува от нуждите на застрахования. Казва, че системата каза НЕ и това е. Трябва да работи повече, а да получи същата заплата - няма как да стане. Ама въпросната компания не иска да инвестира в човешки ресурс, а в уебсайт, щото толкова им е акъла. БГ компания, в която се мислят за тарикати, да минат тънко, нищо повече. Ама и БГ масовия клиент ... И на него му е толкова акъла. И той иска да мине тънко ....

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал