Петър Андронов: Банките подготвят клиентите за края на ниските лихви
Изпълнителният директор на ОББ след конференцията "Банките и бизнесът" на "Капитал"
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Виждате ли сигнали, че икономиката или отделни нейни сектори прегрява?
Имаме наистина индикации, не само в България, но и навън. Виждаме сериозни признаци на прегряване. Те се измерват и с рекордната заетост, и с признаците на инфлация, и с високото потребление. Банките нямат различно поведение от всеки търговец, те се стараят да продават повече и да имат по-високи печалби, но биха могли и съм сигурен, че много го правят, също така да адаптират кредитните си стандарти и да ги държат достатъчно консервативни, така че да не допуснат прекомерно и неразумно финансиране и кредитиране на икономиката и населението. А също така да бъдат един допълнителен ориентир за бизнеса и за хората за предстоящото развитие в икономиката - да ги съветват правилно да ги насочват към решения, които дългосрочно да бъдат устойчиви. Правим го ние, сигурен съм, че всички останали банки отделят достатъчно време, за да работят по тези тези цели, за да могат да реагират адекватно на промени в условията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
Уважавам П.Андронов .
Имам обаè едно питане към него:След като се сляха Сибанк и ОББ в ОББ,каèството на обслужване на клиенти на Сибанк се влоши драстично.Каква е приìната?
Доста по-качествени аргументи от Андронов спрямо Левон.
До коментар [#1] от "Cara Mia":
Идете в Алианц за да си сверите часовника (и да си повишите мнението за ОББ). Май май в банките вече е така. Пък и позицията на служителите по клоновете отдавна не е привлекателна извън малките градове.
Бивш клиент съм на сИ банк - в която и друга( не ОББ ) банка да отидете ще е много, много по- добре. От три месеца не съм клиент на ОББ, а те продължават да ми изпращат съобщения за неплатени битови сметки 😀 явно дори не са разбрали , не вече не ползвам услугите им. Само малък пример - иначе За
20+ години работа с банки , не бях попадал на толкова зле обслужване и неграмотност и не просто в един клон, а масово. Но банки бол - и смяната им е лесна работа 😀
Само инфо - ако на някой му е интересно, може да гугъл-не "Top 100 companies Southeast Europe 2018". Има изследване за "Social Media Perception Index" на 10те най-големи БГ банки, където обб е на предпоследно, 9то място с обобщение от допитването казващо:"United Bulgarian Bank (UBB)
UBB was the biggest casualty of social
media's hatred for bank acquisitions.
Thus, in spite of holding the second
largest combined portfolio of consumer
credits and mortgages, UBB also had
the second-lowest Social Media Perception
Index. The chaos emerging from
the acquisition of CIBank, led to a wave
of users announcing their intention of
switching from UBB to another bank.
According to the predominant view,
UBB's best employees had left, postacquisition,
and the ones that remained
were incompetent and blatantly unfamiliar
with the bank's products."
Да поздравим и Свилен Колев от АББ все пак.
Който е бил на място, е чул за приноса му към тезите.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.