Токуда Банк стартира обновено онлайн банкиране с нова модерна визия и лесен достъп от всяко устройство
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Новите визи

Токуда Банк стартира обновено онлайн банкиране с нова модерна визия и лесен достъп от всяко устройство

Токуда Банк стартира обновено онлайн банкиране с нова модерна визия и лесен достъп от всяко устройство

Това е поредната стъпка в процеса на дигитализация на продуктите и услугите

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
2790 прочитания

Новата платформа за онлайн банкиране на Токуда Банк, която е активна от 11 януари, отговаря на все по-високите изисквания на клиентите за лесно, бързо и сигурно обслужване. Новият дизайн е интуитивен и адаптивен към различни видове устройства. Обновеното онлайн банкиране е поредна стъпка на банката в процеса на дигитализация на продуктите и услугите. С модернизирания си канал за дистанционна работа Токуда Банк идва да посрещне и предизвикателствата на деня, като осигурява възможност на клиентите си да работят удобно отвсякъде с грижа за здравето.

Освен левови и валутни операции, заявки за теглене на каса и масови плащания, обновеното онлайн банкиране на Токуда Банк дава възможност за погасяване на задължения по кредитна карта, откриване на депозити и следене на параметрите и погасителния план по кредити.

За активиране на онлайн банкиране следва да посетите удобен за вас офис, като за улеснение на процеса може да попълните предварително онлайн формата за запитване

За Токуда Банк:

- Токуда Банк е част от икономическа група Tokushukai Incorporated, Япония.

- Токуда Банк е учредена на 27 декември 1994 г. като акционерно дружество според Закона за банките и Търговския закон на Р. България.

- Токуда Банк АД се специализира в обслужването на малки и средни предприятия и граждани, като развива компактна гама продуктови предложения.

- Един от основните приоритети на банката е непрекъснато повишаване на качеството на обслужване. Токуда Банк разполага с 25 точки за продажба в цялата страна.

Повече информация може да намерите на: https://www.tokudabank.bg/bg

Новата платформа за онлайн банкиране на Токуда Банк, която е активна от 11 януари, отговаря на все по-високите изисквания на клиентите за лесно, бързо и сигурно обслужване. Новият дизайн е интуитивен и адаптивен към различни видове устройства. Обновеното онлайн банкиране е поредна стъпка на банката в процеса на дигитализация на продуктите и услугите. С модернизирания си канал за дистанционна работа Токуда Банк идва да посрещне и предизвикателствата на деня, като осигурява възможност на клиентите си да работят удобно отвсякъде с грижа за здравето.

Освен левови и валутни операции, заявки за теглене на каса и масови плащания, обновеното онлайн банкиране на Токуда Банк дава възможност за погасяване на задължения по кредитна карта, откриване на депозити и следене на параметрите и погасителния план по кредити.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK