TBI Bank предлага платформа за обединено решение за продажба и пазаруване

Денис Горбунов - главен изпълнителен директор на TiBuy

TBI Bank предлага платформа за обединено решение за продажба и пазаруване

Иновативната екосистема е разработена от новата компания TiBuy

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
4574 прочитания

Денис Горбунов - главен изпълнителен директор на TiBuy


Светът се променя, а с него и пазаруването - вече не се налага всеки ден да обикаляме магазините, а всичко може да се случва и онлайн. Сега можем да закупуваме желаните стоки и услуги, предоставяни от търговци във всяка част на света, а също така разполагаме и с редица възможности за разплащане, стоково кредитиране, както и с безброй програми за лоялност и онлайн платформи. Всичко това става все по-уморително както за клиентите, така и за търговците, които искат да имат всичко на едно-единствено място.

TBI Bank дава решение на проблемите

За да се справи с този проблем, TBI Bank създаде компанията TiBuy. Тя ще предостави на търговците уникалната възможност да придобиват нови клиенти, да разбират по-добре тяхното поведение и значително да подобрят лоялността и ангажираността им. По този начин TiBuy ще спомогне на своите търговски партньори да разширят бизнесa си и да увеличат продажбите си, като в същото време осигури холистично покритие на цялото потребителско преживяване по време на една покупка - от избора на стока или услуга, през изграждането на програми за лоялност до осигуряването на различни възможности за разплащане. Екосистемата за пазаруване, допълнена от иновативните решения за финансиране на TBI Bank, ще създадат ефекта "две компании - една цел".

От TiBuy очакват сериозен интерес и голям брой регистрации още при старта на услугата. "Увереността ни в успеха на TiBuy идва от факта, че предлагаме решение, което подобрява и улеснява клиентското преживяване, като същевременно е базирано на добри практики от международни пазари, където този бизнес модел е вече доказано работещ", коментират от компанията. И действително - целта на TiBuy е именно да облекчи потребителите, като им предложи лесна за използване и бързодостъпна апликация, обединяваща различни решения за техните нужди. Освен че ще оптимизира процеса на пазаруване, TiBuy ще предостави възможност на клиентите и да печелят, като трупат допълнителни бонуси.

С помощ от приятел

Новата компания ще се възползва от експертния опит на TBI - един от лидерите в кредитирането в Югоизточна Европа. Към момента банката има изградено силно доверено партньорство с над 11 хиляди малки и големи търговци в България и Румъния. Освен това, за да подсили решенията на TiBuy, TBI ще си партнира с иновативна финтех компания, която предлага най-добрите технологични решения за изграждане на екосистеми за пазаруване.

Компанията TiBuy ще бъде ръководена от Денис Горбунов (на снимката), бивш старши консултант в PwC и KPMG, който през последните 5 години натрупа богат опит на българския пазар като главен финансов директор на TBI Bank. "Екипът и аз сме много развълнувани да представим TiBuy на света. Целта ни е чрез единен интерфейс да направим пазаруването както във физически магазини, така и онлайн безпроблемно и ще служим като мост между клиентите и широка мрежа от марки и търговци", заяви той.

Какъв е планът

Амбициозният екип от експерти с разнообразен опит на TiBuy вече работи над стартирането на продукта в най-близко бъдеще. Функционалността за лоялност - т. нар. Coalition Loyalty - е първата, която ще се появи на платформата. Тя ще бъде пусната през есента, но вече е готова за присъединяване и включване на партньори - както търговци, така и производители, и ще бъде налична в мобилното приложение на TiBuy.

Целта на компанията е да стимулира потребителите да използват дигиталната карта, за да бъдат максимално улеснени, когато пазаруват. Лоялната програма на TiBuy ще бъде лесно достъпна за всеки, като единственото условие е клиентът да се регистрира в мобилното приложение. За неактивните потребители на смартфони TiBuy също има решение - физическа лоялна карта, която ще може да бъде получена от служители на TiBuy в партньорската мрежа. Успоредно с това в платформата ще бъдат добавени иновативни финансови продукти.

Екипът на TiBuy се стреми да лансира пълната функционалност на екосистемата за пазаруване в началото на 2022 г. Тя ще е достъпна за всеки, независимо от банката, която клиентът използва за всекидневните си нужди.

Функционалността Coalition Loyalty вече има първите си партньори. Търговци от ХоРеКа, автомобилната промишленост, сектора на бързооборотните стоки и DIY ("Направи си сам") са вече част от TiBuy и ще имат поглед над потребителското поведение на своите клиенти, възможност за изграждане на таргетирани маркетингови кампании, повишаване на лоялността и ръст на продажбите. Що се отнася до крайните клиенти, те ще разполагат с една-единствена карта за лоялност на своя смартфон и ще получават награди под формата на бонуси, еквивалентни на реалната стойност на истински продукти.

Светът се променя, а с него и пазаруването - вече не се налага всеки ден да обикаляме магазините, а всичко може да се случва и онлайн. Сега можем да закупуваме желаните стоки и услуги, предоставяни от търговци във всяка част на света, а също така разполагаме и с редица възможности за разплащане, стоково кредитиране, както и с безброй програми за лоялност и онлайн платформи. Всичко това става все по-уморително както за клиентите, така и за търговците, които искат да имат всичко на едно-единствено място.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

Още от Капитал