Силна година за myPOS

Силна година за myPOS

Предстои компанията да предложи интересни нововъведения, сред които myPOS Online Shop

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3223 прочитания

Над сто хиляди истории и бизнес мечти на малки и средни търговци от цяла Европа имат партньорска подкрепа в лицето на българска компания. Екипът на myPOS вярва, че няма малки мечти, затова дори малкият бизнес може да бъде голям. Оценявайки потенциала в развитието на малките и средните предприятия като предпоставка за устойчива икономика, компанията развива непрекъснато решенията си, с които търговците се адаптират успешно към нови модели на разплащане.

myPOS е иновативен български бранд, предоставящ удобни решения за картови, онлайн и дистанционни плащания. Търговците споделят, че са доволни от атрактивните трансакционни такси, от проследяването на всички плащания в реално време и незабавния депозит на средства, постъпващи през myPOS устройство. Успехът в разработването на решения, от които пазарът действително се нуждае, се определя и от познаването на различните пазари, на които компанията оперира. Ежегодно се проучват оценките, очакванията и клиентските препоръки. Два от важните въпроси в предлагането на нов продукт са какъв проблем решава той и защо търговците биха го поискали.

"Желанието ни е да дадем на търговеца решение, което ще му помогне да развие бизнеса си и да оптимизира процесите в него. Само за миналата година успяхме да представим няколко нововъведения, сред тях и myPOS Glass - приложение, с което Android телефонът се превръща в ПОС терминал, направихме интеграция за плащане с Apple Pay и Google Pay в електронните магазини, представихме дълго чаканото от търговците решение, което комбинира мобилен касов апарат и ПОС терминал в едно - N5 Fiscal. Продължаваме да се развиваме всеки ден и ставаме по-добри заедно с всеки бизнес, избрал myPOS за партньор. Растем заедно!", споделя Полина Тоскова - регионален мениджър на компанията в България.

Как последните месеци на промени в бизнес средата определиха цялостната търговска политика на myPOS в България?

- Изминалата година беше предизвикателна и ние насочихме предизвикателствата в положителна посока. Трудностите, които кризата доведе, преосмислихме като добра възможност да се вгледаме по-дълбоко и да отсеем това, което е ценно за нашите търговци - да имат доверен партньор в наше лице. Решенията ни създават сигурност за плащанията. Всички myPOS терминали са мобилни, чрез тях направихме възможно бизнесът да е максимално близо до своите клиенти и дори и най-малките фирми да могат да доставят бързо своите продукти с плащания на място.

На европейския пазар предоставяте решения за над 100 хиляди търговци. Каква е позицията на myPOS в България?

- През последните години с екипа работим целенасочено myPOS да е все по-разпознаваем бранд и днес усилията ни в тази посока са видими. Само за пет години постигнахме 5% пазарен дял спрямо всички ПОС терминали в страната. Нашите клиенти - търговците - са над 6000, като през последните месеци числото непрекъснато расте. Според проучване на пазара преди началото на лятото 46% от тях ни избират по препоръка. Това е изключително важно за нас, тъй като показва удовлетвореността им от предлаганите решения. Търговците ни предпочитат заради непрестанните иновации и подобрения, които myPOS предоставя. Удобството в работата с платежните устройства и допълнителните функционалности за развитие на бизнеса също са мотивиращ фактор за избора на myPOS. Промяната от кешови към картови плащания е все по-осезаема. Търговците сами инициират плащане с карта от съображения за сигурност и споделят, че възможността за картови разплащания увеличава оборотите им. Днес в страната бизнесът все повече разчита и на онлайн плащания, интегрирайки платежни решения от myPOS.

Създавате ли партньорства в стратегия за разширяване на пазарното присъствие?

- Да, вървим и по този път, например създаваме комбинирани решения в отговор на търговското търсене на цялостна система за бизнес управление. В all-in-one решение с партньорска компания в момента предлагаме три различни пакета с устройства, които комбинират складов софтуер, платежен терминал и фискален принтер. В друга актуална кампания предлагаме пакет фискално устройство с решение за безконтактно плащане. Идеята ни е да осигурим на клиентите повече време за бизнес, по-малко разходи, по-голямо удобство! С тези партньорства утвърждаваме това, в което вярваме - да помагаме на бизнеса да расте.

В условията на кризата с COVID-19 myPOS насочва усилията си към продукти за онлайн плащания, подкрепяйки клиентите да правят бизнес от разстояние. Предлагат на търговците лесни решения за получаване на плащания през техните сайтове, мобилни приложения и дори чрез SMS, email, Viber, WhatsApp и др. Търговският директор Стефан Станков определя myPOS като global with a local flavor компания, подчертавайки отношението, което екипът има към нуждите на всеки пазар.

"Европа е изключително интересен и същевременно труден пазар. Смятам, че Холандия е един от пазарите, които определят тенденцията почти да няма плащания в брой - онлайн плащанията отдавна се осъществяват посредством местен метод, а не с кредитни и дебитни карти. Други пазари като Полша предприемат сериозни стъпки към дигитализация на платежната си система. Там фондацията "Безкешова Полша" подпомага малкия и средния бизнес да въвежда картови разплащания, като субсидира използването на ПОС терминали. Но пък Германия е пример за другата крайност - парите в брой все още са любими на повечето хора", споделя Стефан Станков.

Как се изгражда силна и устойчива партньорска мрежа на толкова много и различни пазари: с ценности, с правила, с организационно know-how?

- Смятам, че трите основни акцента с ключова роля за успешното развитие на партньорската ни мрежа са: силен търговски екип, който работи близо с партньорите; интелигентна система, позволяваща на дистрибуторите ни да се фокусират върху разрастването на бизнеса си, докато нашите екипи управляват процеса по предоставяне на финансовите услуги; партньорски модел, който предоставя възможност за генериране на стабилни доходи в дългосрочен план.

myPOS започна силно 2021 с пускането на приложение, което превърна Android телефона в ПОС устройство и с представянето на българския пазар на N5 Fiscal - фискален ПОС терминал със софтуер за управление на продажбите. Предстоят още много интересни нововъведения, сред които myPOS Online Shop, който ще позволи на всеки бизнес да започне онлайн търговия бързо и лесно.

Компанията традиционно създава различни търговски кампании, с които увеличава достъпността до продуктите си. От днес до 15 август на 15 пазара, включително и България, е активна лятната промоция на myPOS Go - компактен и лек платежен терминал с постоянна 3G интернет връзка, без необходимост от бележки и с технически характеристики, позволяващи цялостната интеграция с данните за складова наличност. myPOS Go e екологичен и безхартиен, издава електронни бележки, които могат да се изпратят на клиента по имейл или на SMS. В дните на кампанията търговците могат да закупят myPOS Go на по-ниска цена.

myPOS продукти и решения можете да намерите на www.mypos.bg или директно в двата шоурума на компанията в София и във Варна.

Историите на малки и средни търговци в различни точки на Европа създават пулса на myPOS.

Марко Маркезе е собственик на фамилно кафене и сред първите търговци в Милано, които в кризата с COVID сменят платежния метод и започват активно да работят с myPOS. Той е от 60-те процента търговци - клиенти на myPOS, избрали компанията заради липсата на обвързаност с месечни такси и договори. Марко отбелязва ниските трансакционни такси, достъпната цена на ПОС устройствата, изключителното удобство при работата с тях, възможността да предлага доставки с плащане на място. Преди да научи за myPOS, многократно е изпращал клиентите си да теглят пари, за да могат да си вземат кафе. Сега всички от двете страни на бара са доволни... Марко избира да отвори кафе бара в "Монфорте", привлечен от работната скорост - 14 часа зад машината за еспресо. "Барът е единственият източник на доходи за семейството и нищо не може да попречи на желанието и волята ни да излезем от всяка трудност по-силни и сплотени", казва Марко и в тези думи неговата история среща myPOS в посланието "Подкрепяме бизнеса ти да расте".

През последните години myPOS е носител на престижни награди за финтех. През 2019 печели отличие за най-голяма ПОС иновация от MPE Europe Awards, през 2020 е призната от UK Enterprise Award за най-добра платформа за многоканални плащания за малки и средни предприятия, а през 2021 г. става носител на награда за най-добра компания за B2B разплащания от Fintech Breakthrough с приложението myPOS Glass.

Над сто хиляди истории и бизнес мечти на малки и средни търговци от цяла Европа имат партньорска подкрепа в лицето на българска компания. Екипът на myPOS вярва, че няма малки мечти, затова дори малкият бизнес може да бъде голям. Оценявайки потенциала в развитието на малките и средните предприятия като предпоставка за устойчива икономика, компанията развива непрекъснато решенията си, с които търговците се адаптират успешно към нови модели на разплащане.

myPOS е иновативен български бранд, предоставящ удобни решения за картови, онлайн и дистанционни плащания. Търговците споделят, че са доволни от атрактивните трансакционни такси, от проследяването на всички плащания в реално време и незабавния депозит на средства, постъпващи през myPOS устройство. Успехът в разработването на решения, от които пазарът действително се нуждае, се определя и от познаването на различните пазари, на които компанията оперира. Ежегодно се проучват оценките, очакванията и клиентските препоръки. Два от важните въпроси в предлагането на нов продукт са какъв проблем решава той и защо търговците биха го поискали.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.