Могат ли необанките да задържат популярността си и след пандемията

Интересът към финтех компаниите нарасна по време на локдауните. Остава да изкарат печалба от него

"За какви ни мислите, за банка?", иронично се пита в реклама на необанката Current в нюйоркското метро. Осмиването продължава с представянето на банковите клонове, лошото обслужване на клиенти и таксите за овърдрафт като реликви от миналото. Компанията е една от повече от сто необанки, състезаващи се да разтърсят банкирането на дребно в Америка и нараснали по размер и брой през последната година. На 13 август Chime, най-голямата необанка в страната, събра финансиране 25 млрд. долара - приблизително колкото 13-ата най-голяма банка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал