Могат ли необанките да задържат популярността си и след пандемията
Интересът към финтех компаниите нарасна по време на локдауните. Остава да изкарат печалба от него
"За какви ни мислите, за банка?", иронично се пита в реклама на необанката Current в нюйоркското метро. Осмиването продължава с представянето на банковите клонове, лошото обслужване на клиенти и таксите за овърдрафт като реликви от миналото. Компанията е една от повече от сто необанки, състезаващи се да разтърсят банкирането на дребно в Америка и нараснали по размер и брой през последната година. На 13 август Chime, най-голямата необанка в страната, събра финансиране 25 млрд. долара - приблизително колкото 13-ата най-голяма банка.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.