Amazon започва да предлага и застраховки във Великобритания

Reuters

Amazon започва да предлага и застраховки във Великобритания

Това е вторият застрахователен пазар, на който компанията навлиза

2728 прочитания

Reuters

© Reuters


Американсият онлайн гигант Amazon започва да предлага застраховки на британския пазар. Услугата ще бъде достъпна за потребители на Amazon Business Prime, като те ще имат възможността да се възползват от 20% отстъпка от цените на Superscript - компанията, с която Amazon е постигнала съгласие за съвместна работа. Киберзастраховки, застраховки за лично обезщетение, както и такива за личната собственост ще бъдат предлагани от американската компания, като представител на Superscript заяви пред Reuters, че те ще бъдат подсигурени от "главни играчи на местния застрахователен пазар". "Застрахователната индустрия трябва да преодолее разделението между застрахователите и клиентите, като за тази цел осигури бърз и плавен процес на закупуване, ориентиран към клиентите", казва Камерън Шиърър, съосновател и главен изпълнителен директор на Superscript в съобщение на компанията.

Повече от половината от потребителите са готови да купуват застраховките си от нетрадиционни застрахователи като големите технологични фирми, показва проучване, проведено от Capgemini. Много хора във финансови институции се притесняват от опасността големите технологични фирми да завземат част от клиентите им, като според тях разпознаваемостта на тези компании, както и лесният достъп до продуктите им са главните причини за притеснения. Американският онлайн търговец заяви, че се цели в предоставянето на най-доброто възможно обслужване на клиентите в новия си бизнес. "Тъй като предприятията излизат от пандемията и постепенно възобновяват нормалното си темпо на работа, ние искаме клиентите ни да имат най-добрите инструменти за управление на своя бизнес в класа си", казва Моли Добсън, регионален директор на Amazon Business за Обединеното кралство и Ирландия.

Новата вълна на финансови и застрахователни компании

Amazon далеч не е единственият "чужд" играч, който навлиза на този пазар. Американската верига хипермаркети Walmart основа финтех компанията Ribbit Capital през януари, като тя се занимава с предоставянето на финансови услуги както за клиентите на веригата, така и за служителите й. IKEA пък придоби малък дял в компанията за разсрочени плащания Jifity. Различни производители на автомобили също влизат на този пазар, като Audi, Jaguar Land Rover и Mercedes имат системи за разплащания, вградени в новите си модели. Volkswagen пък продаде по-голямата част от акциите си в компанията, която се занимава с подобна система за техните автомобили, на американската JPMorgan.

Според Роланд Фолц, който е изпълнителен директор на Solarisbank, тази промяна в посоката се дължи на изискванията на потребителите. "Клиентите очакват услугите, включително финансовите, да бъдат директно интегрирани в точката на потребление и да бъдат удобни, цифрови и незабавно достъпни", смята той. Solarisbank е финтех компания, която предоставя финансови услуги на над 50 компании, сред които Samsung и American Exrpress. Традиционните играчи на финансовия пазар обаче засега нямат причина за силно притеснение, защото цената за навлизане на пазара и създаването на позиции на него е твърде висока. Това е причината компаниите, които не са подкрепени от огромни корпорации, да търсят партньорства с традиционните институции.

Американсият онлайн гигант Amazon започва да предлага застраховки на британския пазар. Услугата ще бъде достъпна за потребители на Amazon Business Prime, като те ще имат възможността да се възползват от 20% отстъпка от цените на Superscript - компанията, с която Amazon е постигнала съгласие за съвместна работа. Киберзастраховки, застраховки за лично обезщетение, както и такива за личната собственост ще бъдат предлагани от американската компания, като представител на Superscript заяви пред Reuters, че те ще бъдат подсигурени от "главни играчи на местния застрахователен пазар". "Застрахователната индустрия трябва да преодолее разделението между застрахователите и клиентите, като за тази цел осигури бърз и плавен процес на закупуване, ориентиран към клиентите", казва Камерън Шиърър, съосновател и главен изпълнителен директор на Superscript в съобщение на компанията.

Повече от половината от потребителите са готови да купуват застраховките си от нетрадиционни застрахователи като големите технологични фирми, показва проучване, проведено от Capgemini. Много хора във финансови институции се притесняват от опасността големите технологични фирми да завземат част от клиентите им, като според тях разпознаваемостта на тези компании, както и лесният достъп до продуктите им са главните причини за притеснения. Американският онлайн търговец заяви, че се цели в предоставянето на най-доброто възможно обслужване на клиентите в новия си бизнес. "Тъй като предприятията излизат от пандемията и постепенно възобновяват нормалното си темпо на работа, ние искаме клиентите ни да имат най-добрите инструменти за управление на своя бизнес в класа си", казва Моли Добсън, регионален директор на Amazon Business за Обединеното кралство и Ирландия.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход