Игра на стрийминг

Apple Arcade и Google Stadia влизат в сериозна битка за вниманието на геймърите, но засега предлагането в България е ограничено

Google не е единственият технологичен гигант, който залага, че стриймингът ще се окаже ключов за преобразуването на гейминг индустрията, която се оценява на 150 млрд. долара
Google не е единственият технологичен гигант, който залага, че стриймингът ще се окаже ключов за преобразуването на гейминг индустрията, която се оценява на 150 млрд. долара
Google не е единственият технологичен гигант, който залага, че стриймингът ще се окаже ключов за преобразуването на гейминг индустрията, която се оценява на 150 млрд. долара    ©  Shutterstock
Google не е единственият технологичен гигант, който залага, че стриймингът ще се окаже ключов за преобразуването на гейминг индустрията, която се оценява на 150 млрд. долара    ©  Shutterstock

Стриймингът на игри е последната тенденция в света на гейминга, а с появата й големите технологични гиганти направиха своите заявки за лидерско място в сферата. Първа това направи Apple, която още през март обяви услугата си Apple Arcade. Компанията майка на Google – Alphabet, последва този пример и анонсира създаването на платформата Stadia през април. Услугите на Apple и Google стартираха съответно на 19 септември и 19 ноември на избрани пазари, а продуктът за облачен гейминг на по-скоро изоставащия от тях конкурент Microsoft се очаква да дебютира на пазара през 2020 г., без да е фиксирана конкретна дата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня