Revolut влиза и на американския пазар
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Revolut влиза и на американския пазар

Към момента Revolut има над 10 млн. потребителите в Европа, както и десетки хиляди клиенти в САЩ

Revolut влиза и на американския пазар

Финтех компанията има десетки хиляди потребители отвъд океана и планира постепенно да въвежда различни функционалности за тях

Пламена Кацарова
3682 прочитания

Към момента Revolut има над 10 млн. потребителите в Европа, както и десетки хиляди клиенти в САЩ

© Revolut


Британската финтех компания Revolut влиза и на американския пазар. Първоначално за потребителите отвъд океана ще са достъпни основните функционалности на финансовото приложение, както и възможността за издаване на дебитна карта, съобщават от компанията. Впоследствие Revolut планира да направи достъпни за клиентите в САЩ и други функции като търговията с акции без комисионна, операции с криптовалути и различни спестовни продукти. Това се случва, след като миналият месец дигиталната банка набра 500 млн. долара от нов кръг на финансиране и достигна оценка 5.5 млрд. долара.

Експанзия отвъд океана

Към момента Revolut има над 10 млн. потребители в Европа, както и десетки хиляди клиенти в САЩ. Сега вторите ще имат възможността да осъществяват мигновени парични преводи по реалния междубанков курс между двата континента, както и да държат и обменят 28 валути в приложението.

С натискането на един бутон потребителите на Revolut могат да блокират и отблокират картите си в платформата, да правят мигновени преводи към своите близки и познати, както и да се възползват от теглене на средства от банкомат без такси. Финтех компанията дава възможност за извършване на покупки онлайн чрез виртуални карти, които добавят допълнително ниво на сигурност при пазаруване онлайн. В допълнение, преди няколко седмици дигиталната банка започна да предлага и търговия със злато за потребителите, които използват платените планове Premium и Metal, като тази функционалност все още не е достъпна за потребителите в САЩ.

"Разходите за живот се увеличават непропорционално спрямо заплатите на хората. Сега повече от всякога потребителят трябва да знае какво точно постъпва към и излиза от сметката му. Крайният потребител трябва да разполага с нужните инструменти, които да му помогнат да управлява парите си по-удобно и прозрачно, и ние се радваме, че от днес даваме тази възможност на един от най-големите пазари в света", коментира основателят и главен изпълнителен директор на компанията Ник Сторонски.

Оптимистично развитие

За 2018 г. компанията отчете близо 58 млн. паунда приходи, което е ръст 354% на годишна база. Дружеството е увеличило силно и клиентската си база, но именно разходите за привличане на нови потребители и развитие на пазарите са причината то да увеличава загубата си до 32.8 млн. паунда. През 2019 г. ръстът на клиентите на Revolut скача със 169%, докато броят на ежедневно активните потребители нараства с 380%.

Revolut официално започна да оперира в България през април миналата година, като тогава клиентите й бяха малко над 20 хил. Освен на физически лица компанията предлага услуги и на корпоративни клиенти. В страната финтех компанията, която предлага светкавичен международен трансфер на пари, платежни услуги, банкови карти, търговия с криптовалути, акции и други услуги, има над 200 хил. индивидуални потребители и над 2000 бизнес абоната.

Дигиталната банка е създадена през лятото на 2015 г. от бившите инвестиционни банкери Ник Сторонски и Влад Яценко, работили в Credit Suisse и Deutsche Bank. Компанията е събрала инвестиции от големи фондове за рисков капитал като Index Ventures, Ribbit Capital, Balderton Capital и DST Global.

Британската финтех компания Revolut влиза и на американския пазар. Първоначално за потребителите отвъд океана ще са достъпни основните функционалности на финансовото приложение, както и възможността за издаване на дебитна карта, съобщават от компанията. Впоследствие Revolut планира да направи достъпни за клиентите в САЩ и други функции като търговията с акции без комисионна, операции с криптовалути и различни спестовни продукти. Това се случва, след като миналият месец дигиталната банка набра 500 млн. долара от нов кръг на финансиране и достигна оценка 5.5 млрд. долара.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Моята по-скъпа дигитална банка

Моята по-скъпа дигитална банка

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK