Credissimo продължава успешната си международна експанзия

Навлизането на нови пазари е част от дългосрочната стратегия на финтех компанията

Credissimo продължава успешната си международна експанзия
Credissimo продължава успешната си международна експанзия

До края на годината българската финтех компания Credissimo планира да започне работа на още един пазар в Латинска Америка. Шест години след старта на международната си експанзия водещата в онлайн кредитирането компания продължава с разширяването на пазарите си зад граница. След последно добавения и развиващ се успешно пазар - Колумбия, екипът й е решен да затвърди позициите си в региона, като за тази цел подготвя стартиране на дейност на още един латиноамерикански пазар.

Зад граница

Не остава на заден план разширяването на дейността на финтех групата и в Европа. Очакванията са до края на годината да бъдат раздадени първите кредити и в Испания.

"Навлизането на нови пазари е част от дългосрочната ни стратегия за разширяването на бизнеса. Испанският пазар е в пъти по-голям от българския и въпреки че сегментът на потребителското кредитиране е силно конкурентен, той все още предлага голям потенциал за растеж. Нашето ключово предимство са редицата вътрешно разработени иновативни и нямащи аналог технологични решения, което се доказва на всеки от външните пазари, на които присъстваме", споделя Георги Руков, директор "Международно развитие" в Credissimo.

Освен присъствие на испански говорещите пазари Credissimo работи и върху навлизането на още два западноевропейски пазара, между които е и Германия.

Приоритет в стратегическото развитие на компанията винаги е било и разработването и налагането на иновативни и високотехнологични решения за оптимизиране на процесите в името на улеснение на клиентите.

И за клиентите в България

Credissimo е и първата компания, която предложи моментално одобрение на заем за клиентите си в България. Вече повече от четири години разглеждането на всяка молба преминава през изцяло автоматизиран и високоскоростен процес, провеждан от изкуствен интелект.

Георги Карпузов, оперативен директор на Credissimo, коментира: "Последните две години за нас бяха изключително полезни от гледна точка на фокусиране върху вътрешните ни технологични разработки, като за целта в компанията се обособи вътрешен екип от анализатори и професионалисти в изграждането на математически модели, базирани на самообучаващи се системи. Една от тях е самообучаващият се скоринг модел, благодарение на който предоставяме на клиентите ни становище на момента, беше надграден до такава степен, че планираме в следващите няколко месеца да го изнесем дори като самостоятелен продукт, достъпен за финтех компании."

Развитието на българския пазар също не е оставено на заден план. От няколко месеца Credissimo предоставя възможност на клиентите си за изключително улеснено попълване на заявление за кредит на база извличане на личните данни от снимка на документ за самоличност и автоматизираното им попълване в съответните полета. Компанията е и единствената до момента, която предоставя възможност за усвояване на отпуснатото финансиране по всяка карта, издадена от Mastercard или Visa.

През тази година Credissimo планира и представянето на изцяло нов продукт, интегриран в иновативна високотехнологична платформа, нямаща аналог на българския пазар.