NEXTI е първото мобилно приложение за реални оферти за банкови кредити
Васил Христов, Николай Хаджихристев, Ганчо Фурнаджиев - основатели на NEXTI


Съдържание от NEXTI

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Какво представлява платформата NEXTI ? Как тя се превърна в дигитален мост между потребители и банки?
Ганчо Фурнаджиев: NEXTI е първото мобилно приложение за реални оферти за банкови кредити! NEXTI е дигитален кредитен експерт. NEXTI комуникира с водещите банки в България и в резултат ви предоставя наготово напълно безплатно персонални оферти за банково финансиране, сред които можете да избирате. Работи както за физически лица, така и за бизнес потребители.
Какво представлява платформата NEXTI ? Как тя се превърна в дигитален мост между потребители и банки?
Ганчо Фурнаджиев: NEXTI е първото мобилно приложение за реални оферти за банкови кредити! NEXTI е дигитален кредитен експерт. NEXTI комуникира с водещите банки в България и в резултат ви предоставя наготово напълно безплатно персонални оферти за банково финансиране, сред които можете да избирате. Работи както за физически лица, така и за бизнес потребители.
Как NEXTI улеснява потребителите? Каква е ползата от наличието на клонова мрежа с банките в приложението?
Николай Хаджихристев: Ето някои от предимствата:
- Пестите до 10% от сумата за връщане по кредита.
- Усвоявате кредита до 20 дни по-рано от обичайното.
- Пестите няколко дни посещения в различни банки.
- Получавате оферти, в които банките се конкурират.
- Имате избор сред много различни оферти за кредит.
- Разполагате с помощник за кредити в телефона си.
- Възможност с едно приложение да кандидатствате многократно за различни кредити: потребителски, ипотечни и бизнес.
Наличието на клонова мрежа позволява на потребителя да получи персонални удобства при търсенето на кредит:
- Възможност потребителят не само да избере банка, но и да открие най-близкия или най-удобния за него клон на банката само за секунда.
- Вградена навигация за лесно достигане до избрания офис от мястото, в което потребителят се намира в момента.
- Възможност потребителят да избере конкретен служител, който работи в избрания от него офис. Така получава лично внимание и персонална оферта.
Кои са технологиите, които стоят зад приложението?
Васил Христов: Това са:
- съвременни технологии за създаването на функционално мобилно приложение, подходящо за IOS и Android.
- Сложна конфигурация от микросървисни системи, които осигуряват цялостното му функциониране и всички удобства за потребителите.
- Технологии за криптиране и сигурна защита на личните данни, които да гарантират пълно спокойствие на потребителите
- Мобилна навигация до избран офис на банка.
- Сензори за локация, които позволяват на приложението да предложи на потребителя най-близките клонове на банките и да осигури мобилна навигация до избрания офис.
Как се приемат от потребителите такъв тип услуги?
Ганчо Фурнаджиев: Такъв тип приложение е отдавна очаквано от потребителите в България, които познават начините на кредитиране в Европа и Америка. Радваме се, че можем да отговорим на нуждите им. Нещо повече - NEXTI работи еднакво добре и за потребителски, и за ипотечни, и за бизнес кредити, което прави приложението универсално и още по-добре приемано.
Предимства, които потребителите харесват:
- естествената конкуренция на банките в приложението осигурява на потребителя много добри оферти, с които може да спести до 10% от сумата за връщане по кредита
- пестенето на време при търсене на оферти, тъй като не се налага обикаляне по офиси на банки, а подаването на заявка за оферти от всички банки отнема само няколко минути
- възможността да се даде заявка за оферта по всяко време на денонощието и от всяко място, където има интернет
- възможността цялата нужна информация за банките и кредитите да е събрана и синтезирана в телефона, което позволява да се направи бързо и лесно сравнение на офертите
- улеснената процедура по получаване на оферти води до по-бързо усвояване на кредита.
Ние сме отворени към обратна връзка с потребителите и приемаме препоръки за развитието на услугата, за да я направим още по-удобна и функционална както за физическите лица, така и за бизнес потребителите.
А от финансовите институции?
Николай Хаджихристев: Основното предизвикателство, което стартъпът е срещнал до този момент, е комуникацията с банките. Там се крие и главният успех - преодоляването на различията чрез комуникация.
Какви са плановете ви за развитие на платформата и на самия стартъп?
Васил Христов: Разширяване на гамата от продукти и интеграция на изкуствен интелект. С възможност от потребителя да усвои кредита по избраната от него оферта изцяло през телефона си. Експанзия/разширяване на платформата в други страни в Европа.