Много молове, малко сделки

Финасовата криза не подмина и продажбите на търговски центрове в България

На 11 май 2004 г., при започването на строежа на първия търговски център от типа мол в България - Mall of Sofia, в основите му беше вградена капсула, съдържаща банкноти от 2 лева и 20 израелски шекела заедно с навити на руло карта на София и вестник от същия ден като послание към бъдещите поколения.

Година по-късно инвеститорите в Mall of Sofia изпратиха към пазара и друго послание. Още незавършен, обектът беше продаден за 90 млн. евро, при инвестирани около 50. Без да вграждат каквото и да е в основите на другия софийски мол - City Center Sofia, посланието на инвеститорите в него беше още по-силно. Те сключиха сделка за продажбата му за 94 млн. евро при вложени 40. Само че времената се променят, а с тях и посланията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове