Едри проблеми на склад

Без нови фабрики и добра инфраструктура пазарът на логистични площи ще си остане слаб

Логистичният оператор "Берс" е сред малкото компании, които разширяват дейността си в
кризата
Логистичният оператор "Берс" е сред малкото компании, които разширяват дейността си в
кризата
Логистичният оператор "Берс" е сред малкото компании, които разширяват дейността си в кризата    ©  Цветелина Белутова
Логистичният оператор "Берс" е сред малкото компании, които разширяват дейността си в кризата    ©  Цветелина Белутова

Когато една икономика забуксува, транспортът и логистиката са сред първите потърпевши. Свитото производство и търговия изпразват складовете. И така повличат и пазара на индустриални площи.

Европейската икономика изглеждаше по този начин през 2009 г., но напоследък картината е различна. Показват го данните за развитите пазари в Западна и Северна Европа от консултантските доклади на King Sturge и Colliers. Според тях връщането на тези икономики към растеж е довело още миналата година до повече поръчки в транспорта и логистиката. Тенденция, която се пренася и към Централна Европа. В източна и южна посока обаче картината е различна. Българският пазар не прави изключение - търсенето на логистични услуги и площи за складиране все още е вяло.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар