Молове за три държави

Турция, Русия и Полша са новите звезди на европейския ритейл пазар. Търговците са песимисти за България

Ритейл парковете, като този в Стара загора, а не моловете, са по-интересни за инвеститорите в България за момента
Ритейл парковете, като този в Стара загора, а не моловете, са по-интересни за инвеститорите в България за момента
Ритейл парковете, като този в Стара загора, а не моловете, са по-интересни за инвеститорите в България за момента    ©  Меркатор-Б
Ритейл парковете, като този в Стара загора, а не моловете, са по-интересни за инвеститорите в България за момента    ©  Меркатор-Б

Моловете не са сред жизнено необходимите инвестиции за отслабените от кризата икономики в Европа. Все още много държави се борят с проблеми като висока безработица и свитото потребление. В подобна ситуация не е чудно защо много търговци трудно взимат решения за разрастване, а това поставя под въпрос и нуждата от нови площи.

Има обаче и пазари, за които ситуацията е направо противоположна. Редом с бумтящите икономики в Югоизточна Азия и Латинска Америка, бързо развиващи се европейски страни като Турция, Русия и Полша са новият магнит за инвеститорите, показва проучване на CB Richard Ellis.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове