Молове за три държави
Турция, Русия и Полша са новите звезди на европейския ритейл пазар. Търговците са песимисти за България


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Моловете не са сред жизнено необходимите инвестиции за отслабените от кризата икономики в Европа. Все още много държави се борят с проблеми като висока безработица и свитото потребление. В подобна ситуация не е чудно защо много търговци трудно взимат решения за разрастване, а това поставя под въпрос и нуждата от нови площи.
Има обаче и пазари, за които ситуацията е направо противоположна. Редом с бумтящите икономики в Югоизточна Азия и Латинска Америка, бързо развиващи се европейски страни като Турция, Русия и Полша са новият магнит за инвеститорите, показва проучване на CB Richard Ellis.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Турция, Русия и Полша са новите звезди"
>>> Като казвате А, кажете и Б. Турция и Полша раздуха здраво бюджетните дефицити през последните години, а Русия е облагодетелствана от скока на петрола (отново предизивикан от безогледното печатане на инфлационни $ и евро). И в трите случая работата е ден до пладне.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.