Офис жега в "Хладилника"
Новото дружество Park Lane Developments на AG Capital и Таня Косева-Бошова ще строи административна сграда за 30 млн. евро във все по-привлекателната за инвеститорите бивша промишлена зона
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Темата накратко
- Новото инвестиционно дружество Park Lane Developments на имотния холдинг AG Capital и Таня Косева-Бошова ще строи офис сграда за 30 млн. евро в бившата промишлена зона- Със своята площ от 24 000 кв.м проектът ще е най-големият в офис сегмента в района
- Големите терени на бившите заводи, добрата локация и метрото правят бившата промишлена зона все по-привлекателна за инвеститорите в офиси и жилищни сгради
Ако за имотния пазар в страната 2017 г. беше годината на моловете, то 2018 г. все по-отчетливо се очертава като звездния момент за офисите. Тенденцията започна да се оформя още през миналата година, когато в сегмента бяха сключени рекорден обем наемни сделки – за близо 200 хил. кв.м площи, а според представителите на пазара търсенето остава силно главно заради разрастването на компаниите от IT и аутсорсинг сектора, за които намирането на достатъчно големи пространства и на харесвани от служителите локации е от все по-голямо значение.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
15 коментара
Съществено предимство е и добрата изградена инфраструктура – разширеният бул. "Черни връх", пробивът покрай "Токуда" и свързването на улиците "Люба Величкова" и "Сребърна",............
Нещо липсва че е рекламно съобщение. Що не идете да видите с очите си?
До коментар [#1] от "Цецо":
Че какво му е на пробива?
На картината може да видите от птичи поглед зона СмФ2 с 30% озеленяване. Ако случайно не виждате такова, то е защото молът се води "четворно ъглов парцел", а на небостъргачите коефициентът ще бъде изчислен, като към тях бъде принаден Южният парк и Зоологическата градина.
Понеже не пише нищо за етажност, да не би това да е прословутият небостъргач във форма на фалос? Ако е така, фамилията бошови се показва като много "адаптивна" - единият изстисква пенсионните партиди към свързани лица, другият - градоустройствените показатели в квартал, където по "Емилиян Станев" още има къщи с тоалетни на двора.
Реабилитирам! Пише си: 8-10 етажа.
Любитно ми е, къде виждат още потенциал за растеж на този сектор, че наливат още пари в него с инвестиция, която ще започне да работи ефективно от 2020 нататък. ИТ и БПО секторите нямат как да имат безкраен растеж, поради ограниченията от чисто демографска гледна точка. Те и в момента се задъхват да намират хора, а положението само ще се влошава.
До коментар [#4] от "cinik":
Не, говори се коренно разлина сграда, от плануваният небостъргач до самия МОЛ. Този проект е за ниско етажно строителство - до 5-6 етажа, разгънато на по-широка площ - парцела срещу бувшия Хлебозавод на Сребърна.
До коментар [#2] от "clint_eastwood":
Пробива не е напълно ефектовен в момента поради:
1) Час пик на кръстовището с Черни връх ежедневно се образува огромно задръстване
2)Велоаелята, въпреки че е изградена и маркирана на практика е неизползваема поради множество паркирали автомобили
3) В следствие на занижения контрол от страна на КАТ и МВР ежедневно по пробива се образуват огромни задръствания и колони от автомобили, поради неправилно паркирали автомобили в района на ТОКУДА.
4) Светофара с Вапцаров, също не е добре регулиран.
Капитал, по-леко с рекламата. Хубаво, че Таня ви е близка, но напишете, че е реклама и толкова. Те нямат дори визуализация още.
До коментар [#8] от "Александър":
Е, да, но то навсякъде е така като следствие от цялостната политика на СО и правителството да има ниски данъци за МПС и никакъв контрол за спазването на правилата. От инфраструктурна гледна точка обаче на мен ми изглежда много добре, особено на фона на кочината, която беше там преди това.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.