Новият брой: Накъде след вота
Close

MBL: Пазарът на търговски площи плаща за грешни решения в миналото

Високата конкуренция между моловете ще рефлектира негативно върху тези с по-слабо управление

Развитието около част от големите търговски центрове в страната през последните месеци показва, че инвеститори и банки започват да плащат цената на погрешно направени бизнес планове. Това показва анализ на консултантската компания MBL CBRE за полугодието. Сред примерите са отварянето на плевенския Panorama Mall след продажбата му от частен съдебен изпълнител и преструктурирането му, също и сделката за софийския City Center Sofia. В същото време в Русе затвори врати Mega Mall Ruse - инвестиция на "Мегахим" и фонда European Convergence Development Company, а в Стара Загора Park Mall, свързан със собствениците на "Александра груп холдинг", вече се контролира от банка заради непогасен кредит.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    m_style avatar :-P
    m_style
    • - 9
    • + 14

    Това, че се строиха молове на Село, а не в Града издава селяндурският произход на инвестиционните знания на псевдобанкери, имитационни предприемачи, назначени бизнесмени-тарикати и рошави чалкаджии, които бяха припознати за модерни граждани. Е те това е!

    Нередност?
  • 2
    hmc12310991 avatar :-|
    hmc12310991
    • + 3

    Искаш ли да одим на моло,ма?

    Нередност?
  • 3
    ppancho avatar :-|
    ppancho

    Нещо повече,наемателите на тези молове са от селата-псевдо италиански марки на китайски чепици,или бутици на неуспели чалга певици.И посетителите им са от тези краища.Лошото е,че не идват всякога или като дойдат търсят да обядват шкембе и до тоалетната.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал