MBL: Пазарът на търговски площи плаща за грешни решения в миналото

Високата конкуренция между моловете ще рефлектира негативно върху тези с по-слабо управление

Развитието около част от големите търговски центрове в страната през последните месеци показва, че инвеститори и банки започват да плащат цената на погрешно направени бизнес планове. Това показва анализ на консултантската компания MBL CBRE за полугодието. Сред примерите са отварянето на плевенския Panorama Mall след продажбата му от частен съдебен изпълнител и преструктурирането му, също и сделката за софийския City Center Sofia. В същото време в Русе затвори врати Mega Mall Ruse - инвестиция на "Мегахим" и фонда European Convergence Development Company, а в Стара Загора Park Mall, свързан със собствениците на "Александра груп холдинг", вече се контролира от банка заради непогасен кредит.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове