Онлайн търговията стимулира пазара на логистични центрове в Европа
България все още изостава от западните тенденции, но има бъдеще като регионален хъб на онлайн магазините


Деница Симеонова

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
По-големи складове, по-мащабни инвестиционни сделки и сливания на логистични оператори. Това са само част от промените, които настъпват на пазара на складови площи в Европа в резултат на бързото развитие на онлайн търговците.
Според последния доклад на международната консултантска компания CBRE, чийто партньор в България е MBL, B2C продажбите (директно от бизнес към клиент) на континента бележат стабилен средногодишен ръст от 15%. Прогнозите са продажбите в Европа догодина да достигнат 500 млрд. евро и над 600 млрд. през 2017 г. Огромните мащаби, до които достига интернет търговията, неизменно водят до промяна на ролята й не само като клиент на пазара на складови площи, но и като основен двигател за промяна на облика на този имотен сегмент.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Сега очакваме и брандиране на големите складове... а после "БРАНДОВЕТЕ" да развият локални складове за по-добро обхващане на пазара...
Нищо ново под слънцето — да живее Конкуренцията. :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.