Луда надпревара за 100 млн. евро

След повече от 20 огледа и преговори с три финалиста датската верига JYSK избра държавния парк в Божурище за логистичния си център

Проектът в Божурище ще е подобен, макар и по-малък от този в полския град Радомско, където се намира най-големият дистрибуторски център на JYSK с площ 150 хил. кв.м
Проектът в Божурище ще е подобен, макар и по-малък от този в полския град Радомско, където се намира най-големият дистрибуторски център на JYSK с площ 150 хил. кв.м    ©  JYSK
Проектът в Божурище ще е подобен, макар и по-малък от този в полския град Радомско, където се намира най-големият дистрибуторски център на JYSK с площ 150 хил. кв.м
Проектът в Божурище ще е подобен, макар и по-малък от този в полския град Радомско, където се намира най-големият дистрибуторски център на JYSK с площ 150 хил. кв.м    ©  JYSK

Казват, че в любовта и на война всичко е позволено. Същите правила вероятно важат и в битките за спечелване на желан инвеститор. Особено когато залогът са 100 млн. евро инвестиция, няколко милиона евро печалба, а успехът на сделката може да привлече погледите и на други потенциални партньори.

В позицията на невестата в случая е датската верига за мебели и стоки за дома JYSK, която тази седмица обяви, че започва изграждането на огромен за българските размери логистичен център. Победителят в състезанието за привличане на проекта пък е държавният индустриален парк в Божурище и управляващата го Национална компания индустриални зони (НКИЗ). До три години чрез българското си дружество "Юск бул" веригата трябва да завърши склада, който ще снабдява всичките й магазини на Балканите и в Унгария.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Coca-Cola EP отива в Garitage

Coca-Cola EP отива в Garitage