Модният бранд Reserved влиза в City Center Sofia
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Модният бранд Reserved влиза в City Center Sofia

Магазинът на Reserved ще бъде открит в средата на август. Представянето на новата концепция на City Center Sofia под името Park Center пък е планирано за есента на тази година

Модният бранд Reserved влиза в City Center Sofia

Магазинът ще бъде разположен на площ 2300 кв.м на първия етаж на мола

15695 прочитания

Магазинът на Reserved ще бъде открит в средата на август. Представянето на новата концепция на City Center Sofia под името Park Center пък е планирано за есента на тази година

© НАДЕЖДА ЧИПЕВА


Модният магазин Reserved е сред новите ключови наематели в City Center Sofia и в края на лятото ще отвори там най-голямото си представителство в София. Собственикът на марката е подписал договор за 2300 кв.м на две нива – партер и +1. Така Reserved се нарежда сред ключовите наематели в първия софийски мол и става най-големият моден търговец в него. Официалното откриване е насрочено за средата на август. Търговският център вече е подписал договори с ключови наематели за общо над 5000 кв.м, като по-големите сред тях са полската верига за обувки CCC и магазинът за спортни стоки Sport Depot.

Първият софийски мол е собственост на базирания в Лондон фонд Revetas Capital от 2014 г. Новият собственик се зае с преобразяването на търговската сграда, като на етапи тя ще бъде ремонтирана. Forton е ексклузивен агент по отдаването на търговските площи при преструктурирането на City Center Sofia, което включва и изцяло нова концепция за подбор на наемателите в него (виж карето).

Новият моден наемател

"Влизането на Reserved в City Center Sofia е знак за нарастващото доверие в търговския център. City Center Sofia има голям потенциал за развитие не само заради отличното си местоположение, но и благодарение на инвестициите в обновяването му и новата концепция за подбор на наематели", коментира Росен Генев, мениджър "Търговски площи" във Forton.

Новият магазин на Reserved в City Center Sofia ще предлага пълна гама от мъжки, дамски и детски колекции на марката. Дизайнът ще е издържан в обновената концепция на бранда в съответствие с по-високия профил на търговския център, към който Revetas се стреми. Засега марката Reserved е представена с 4 магазина в столицата - в The Mall, Paradise Center, Mega Mall и Serdika Center.

Reserved e насочен към клиенти, които търсят световни тенденции на достъпни цени. Брандът е част от портфолиото на полската група LPP SA, която е една от най-бързо развиващите се компании за мода и облекло в Централна и Източна Европа. Основана е в Полша преди повече от 20 години, а от 2001 г. е листната за търговия на Варшавската фондова борса. Портфолиото на LPP SA включва пет наложени на пазара модни марки: Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay, а в началото на 2016 г. групата пусна в продажба и колекции от първия си премиум бранд – Tallinder. Към днешна дата LPP оперира над 1600 магазина в 18 страни, сред тях са близо 500 обекта на марката Reserved.

Преобразяването на мола



След придобиването му от Revetas Capital новото позициониране на City Center Sofia предвижда той да се наложи като локация за ежедневни посещения, а заради централното си местоположение залага на селекция от марки в средния към висок ценови клас. На ниво +1 в мола се оформя зона за висок клас марки, а на горния етаж остават киното и зоната за хранене, която ще е обновена и разширена. На същото ниво вече се намира и магазинът на "Техномаркет". На последния етаж ще има голям детски център Capella Play и ресторант с широка тераса и места на открито. Партерът остава за микс от заведения, козметика, услуги и различни магазини. В момента тече и цялостно преустройство на сградата, като вече са подменени подовите настилки, окачените тавани, асансьорните клетки и инсталациите. Официалното представяне на новата концепция на City Center Sofia под името Park Center е планирано за есента на тази година.

Модният магазин Reserved е сред новите ключови наематели в City Center Sofia и в края на лятото ще отвори там най-голямото си представителство в София. Собственикът на марката е подписал договор за 2300 кв.м на две нива – партер и +1. Така Reserved се нарежда сред ключовите наематели в първия софийски мол и става най-големият моден търговец в него. Официалното откриване е насрочено за средата на август. Търговският център вече е подписал договори с ключови наематели за общо над 5000 кв.м, като по-големите сред тях са полската верига за обувки CCC и магазинът за спортни стоки Sport Depot.

Първият софийски мол е собственост на базирания в Лондон фонд Revetas Capital от 2014 г. Новият собственик се зае с преобразяването на търговската сграда, като на етапи тя ще бъде ремонтирана. Forton е ексклузивен агент по отдаването на търговските площи при преструктурирането на City Center Sofia, което включва и изцяло нова концепция за подбор на наемателите в него (виж карето).


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара
  • 1
    2.5 avatar :-|
    2.5

    ”Влизането на Reserved в City Center Sofia е знак за нарастващото доверие в търговския център...”

    Наложи ми се да вляза в CCS преди десетина дни.
    Само ЦУМ е в по-окаяно състояние, а той изглежда по-зян отколкото при Тодор Живков!

  • 2
    doxen avatar :-P
    doxen

    Все едно Ролс Ройс открива завод за производство в България на лимитираната си серия :ДДД така звучи това заглавие. А и още нещо, защо докато пиша комнтар полето става черно и не виждам, аккво пиша?

  • 3
    id_1 avatar :-?
    !D !калпав е новия вид Дневник!

    Този мол, може да дръпне много клиенти ако реши да даде повече пари и да облагороди парка зад себе си, както и да обърне лице към зеленита на парка а не както в момента там да е мръсното бельо на цялата дейност на центъра за търговия.
    Ако са умни да организират събития да направят парка първокласен и нужен за посещение на хора не само на кучета ,ще отявеят всяка конкуренция на Сердика ,България ..донякъде Прадайс, другите не са им във фокуса.
    Хаха и това го казвам аз, който все още се дърпа на моловете ...но виждам ,че вършат тработа.За жалост ще унищожат личното отношение при търгуване,но то в Бг. отдавна е закърняло и без това.Нямаме нито традициите на Франция ,Италия ,нито перфектното обслужване на Германия а и с тези цени на труда и подхода на работодателите, едва ли някога ще ...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK