Българските вериги все повече променят визията на обектите си

Според "Корект Проект" родните марки трябва да унифицират магазините си в конкурентната среда на международните гиганти

Веригите, които работят по унифициране на обектите си, са регионални хранителни вериги, аптеки, магазини за спортни стоки и финансови и нефинансови организации с национална клонова мрежа
Веригите, които работят по унифициране на обектите си, са регионални хранителни вериги, аптеки, магазини за спортни стоки и финансови и нефинансови организации с национална клонова мрежа
Веригите, които работят по унифициране на обектите си, са регионални хранителни вериги, аптеки, магазини за спортни стоки и финансови и нефинансови организации с национална клонова мрежа    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Веригите, които работят по унифициране на обектите си, са регионални хранителни вериги, аптеки, магазини за спортни стоки и финансови и нефинансови организации с национална клонова мрежа    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Навлизането на международни вериги от висок клас на българския пазар накара и местните търговци да следват определен стандарт за корпоративна визия на обектите си. Затова от началото на годината все по-често се наблюдава процес по обновяване на магазините им чрез въвеждане на обща концепция за изграждане и обзавеждане, коментират консултантите от "Корект Проект". Въпреки че подобна стратегия е свързана със значителна инвестиция, тя се оказва единственият начин търговците да запазят и дори да засилят позициите си. "Очакванията ни са процесът по унифициране на веригите да е активен до края на годината, като най-много обновявания ще се планират за топлите месеци", обяснява Димитър Недев, управител на "Корект Проект". "Всеки такъв процес генерира обем от свързани дейности, а разходите могат да бъдат намалени с до 12% с оптимизация на процесите", посочват от компанията, специализирана в цялостното обслужване на строително-инвестиционни проекти. Веригите, които активно работят по унифициране на обектите си през тази година, са основно аптеки, магазини за спортни стоки, регионални хранителни вериги и финансови и нефинансови организации с национална клонова мрежа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар