Обемът на свободните търговски площи в страната се понижава
В София се наблюдава обратната тенденция заради новооткрития "Сан Стефано Плаза"


Деница Симеонова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Обемът на търговските площи в страната спада до 830 хил. кв.м към края на първото тримесечие на 2016 г., сочи пазарното изследване на MBL|CBRE. "Изменението в обема се дължи основно на два фактора - затварянето на търговски център "Галерия Пловдив" с площ 51 хил. кв.м и добавянето на 12 хил. кв.м от новооткрития комплекс "Сан Стефано Плаза" в София", коментира Мими Белчева, мениджър "Търговски площи" в консултантската компания. Това е първото по-значимо изменение в обема на търговските площи в страната за последните 12 месеца, със спад около 5% от нивото им от края на 2015 г., изчисляват експертите.
В резултат от изменението в София, обемът на свободните търговски площи в града се увеличава до 13.5% от общите площи и възлиза на 57 хил. кв.м. В останалата част на страната се наблюдава обратната тенденция – свободните площи намаляват и вече са 45 хил. кв.м, или 13.7% от общите търговски площи извън столицата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход