С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
1 9 юни 2016, 17:46, 17078 прочитания

Marriott оглежда проекти в София, Holiday Inn отваря в Пловдив

Според мениджърите на световните вериги средновисокият клас градски хотели са с най-голям потенциал за развитие

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Представителят на Accor Hotels Франк Реул обяви, че гледат и към обекти по българското Черноморие.

Илюстрация

Още по темата

Marriott - луксозният гост на площад "Македония"

Италианската Finvis инвестира 90 млн. евро в първия хотел на международната верига в България

2 фев 2018

Хотели втора употреба

Събуждането на летния туризъм доведе до размествания на собствеността във ваканционни комплекси по Черноморието

16 сеп 2016

Столични хотели в повече

Икономиката раздвижи и бизнеса на обектите с 4 и 5 звезди. Но новите проекти могат отново да свалят приходите на собствениците

4 сеп 2016

От Приморско до Downtown София

Хотелът на Мелик-Пашаев в центъра на столицата вече има нов собственик с разностранни бизнеси и опит в морския туризъм

26 авг 2016

"София комерс" търси 5 млн. лв. от борсата с привилегировани акции

Компанията за заложни къщи планира да емитира 1.11 млн. книжа

21 юни 2016

В Бургас, Пловдив и Варна може да има хотели на Accor

Регионалният мениджър на френската верига за Румъния, България и Македония Франк Реул пред "Капитал Daily"

20 юни 2016

От руската "Лукойл" към американската Hyatt

Компания от групата на Валентин Златев ще инвестира 30 млн. евро в петзвездния хотел до Паметника Левски

12 юни 2016

Валентин Златев строи Hyatt с инвестиция от 30 млн. евро

Петзвездният хотел ще е на мястото на "Сердика", при паметника на Васил Левски

9 юни 2016

Airbnb: конкурент и партньор

Хотелите търсят алтернативи или влизане в модела на споделената икономика

20 май 2016

Третият великан на центъра

Столичният площад "Македония" ще се сдобие с още един необстъргач - 107-метровата кула ITower

13 ное 2015
Има голям потенциал и възможности за развитие на туристическата индустрия на България. И затова големи международни брандове се оглеждат за софийски хотели. Това заявиха в дискусия представителите на няколко световни вериги на "Хотелски и туристически инвестиционен форум", организиран с подкрепата на British Bulgarian Business Association и медийното партньорство на вестник "Капитал" в четвъртък. Въпреки това основен проблем за сектора остава пътната и градската инфраструктура в страната. "Туристическата инфраструктура се изгражда от инвеститорите, но вярвам, че правителството и държавата трябва също да положат усилия, за да подкрепят развитието на бизнеса", коментира Нели Сандалска, директор на BT Development Services. Хотелските мениджъри се обединиха и около идеята, че е необходим по-добър маркетинг на национално ниво, за да може да се превърнат курортите в целогодишни туристически дестинации. Към момента световните вериги поглеждат най-вече към градовете, където планират да представят проекти предимно от среден клас, но не пренебрегват и възможността за нови начинания в курортите (виж карето).

Нови проекти в страната

Международните вериги, участници във форума, виждат възможности за развитие на сектора в България и региона след края на икономическата криза. "Сега инвеститорите правят добри анализи, преди да вложат средства. Преди просто се насочваха към по-висок клас брандове, без да преценят всички възможности, но кризата промени това", коментира Ялин Ялтиракли, директор "Развитие – Турция и Източна Европа" на InterContinental Hotels Group. Според него промяната в нагласата на предприемачите дава увереност на веригите, много от които все по-често сключват договори за управление и франчайзинг в региона. Под бранда от догодина ще работи сегашния Radisson, който е собственост на Спас Русев и основателите на "Винпром Пещера" Антон Щерев и Атанас Петров.

"Вече оглеждаме потенциални локации и несъмнено ще се установим в София, а оттам и на други места", обяви Пол Розенбърг, директор "Всички брандове – Европа" в Marriott International. Той посочи, че стратегията на компанията е да започва от столицата и да продължава експанзията си към други градове и курорти.

Един от вече представените оператори в страната - Accor, също планира разрастване в България. "Бизнесът ни в София е много стабилен и искаме да увеличаваме броя на собствеността ни в цялата страната в следващите няколко години", заяви Франк Реул, регионален мениджър за Румъния, България и Македония в Accor Hotels. Наскоро веригата обяви, че планира откриването на нов хотел Novotel и ibis на бул. "Тодор Александров" в столицата през четвъртото тримесечие на 2017 г.



До края на годината в Пловдив ще бъде открит и хотел Holiday Inn, съобщи представителят на собственика на марката InterContinental Hotels Group. Ялин Ялтиракли заяви, че групата има намерения да се развива и в по-високата и по-ниската част на пазара тук.
Инвеститор в обекта, който ще е в преустроена офис сграда близо до панаира, е местното дружество "Петров комерс", което държи и "Диамант" в Слънчев бряг. По първоначален план хотелът трябваше да е готов миналата година, но явно се е забавил и според резервационната система на Holiday Inn стаите ще са налични към 20 януари 2017 г. В София веригата има петзвезден обект отдавна, който е разположен в бизнес парка в "Младост".
Пазарът в курортите

От гледна точка на световните вериги хотелите в курортите са по-трудни за управление, тъй като имат сезонен характер и затова операторите се насочват предимно към градовете. Все пак голяма част от представителите в панела обявиха, че вече обмислят проекти и в курортите. "Гледаме към Черноморието в България, имайки предвид, че качеството на труда също е важно, което би могло да бъде пречка за развитие там", коментира Франк Реул от Accor Hotels. Сред предизвикателствата на този пазар е и фактът, че най-добрите места в курортите вече са заети, така че веригите по-скоро трябва да правят преустройства на съществуващи хотели, а не да изграждат нови проекти. От друга страна, предприемачите по Черноморието осъзнават нуждата от брандиране на обектите. "От BT Development Services разглеждаме кой бранд би бил най-подходящ за курортните ни хотели", посочи Нели Сандалска. Компанията развива проекти в Боровец, във Варна и съседните курорти и Велико Търново.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Крайният срок е
27 май!


Повече подробности на capital.bg/next

Остават броени дни до крайния срок за участие в конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018!



“Капитал” и “Кариери” търсят активните, вдъхновени и вдъхновяващи мениджъри и предприемачи.

За да разкажем историите им.
И да ги наградим с EMBA стипендии от City College - международния факултет на The University of Sheffield.

Кандидатствай или номинирай Next Generation мениджър или предприемач!


Конкурсът се провежда с подкрепата на Trelleborg.

Прочетете и това

Инвестиции в Европа 2018: Любимци са офисите и складовете Инвестиции в Европа 2018: Любимци са офисите и складовете

Източна Европа отново е интересна, но купувачите на офиси, молове, складове са по-местни и екзотични

25 май 2018, 1428 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Как да приобщим новия колега

Процесът е продължителен - започва още преди първия работен ден и не приключва непосредствено след края на обучителния период

На стаж в ЕС: къде, кога, как

Няколко по-малко известни институции на Европейския съюз и възможностите за стаж, които предлагат

Ела в клуба на Next Generation бизнес лидерите (видео)

Членове на журито на конкурса и финалисти през годините споделят защо и как

Как да накараш шефа да те слуша?

"Кариери" и Шефийлдският университет организират практически уебинар за ефективно представяне на бизнес казуси, предназначен за хора, които искат да "продадат" идеите си на своите ръководители, колеги или клиенти

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имоти" Затваряне
Христо Илиев: Инвестираме в пет жилищни проекта и в един офисен

Основателят и председател на Съвета на директорите на AG Capital пред "Капитал"

Все по-краткият живот на смартфоните

Големите компании пускат хитови телефони на все по-малки интервали от време, като същевременно цената на устройствата расте

Когато проблемите миришат

Екологичните протести срещу сметищата в Подмосковието започват да се превръщат в политически проблем за Кремъл

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Световен театър в София и Варна

Акцентите от театралния юни

Зрители в повече

Как да се държим в театралния салон

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 21

Капитал

Брой 21 // 26.05.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Как мишката не изяде книжката

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 25.05.2018 Прочетете