Свободните търговски площи в София се увеличават
Според експертите от MBL|CBRE това се дължи на продължаващото освобождаване на обекти от Carrefour


Деница Симеонова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Нивото на свободните търговски площи в София нараства значително през третото тримесечие на годината, посочват в доклада си консултантите от MBL|CBRE. Според тях основната причина за това е продължаващото освобождаване на обекти от Carrefour. Общият обем на търговските площи запазва нивото си от 760 хил. кв.м към края на разглежданото тримесечие. Новото при моловете Едно от значимите събития в периода в София беше представянето на визията на ребрандирания City Center Sofia под новото име Park Center. Основните промени в търговския център са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите. Миксът от наематели също е променен - в мола вече са представени търговски марки като Betty Barclay, Scandal, The North Face и др. В Пловдив мол "Марково тепе" отвори врати в края на октомври. Сред марките, които отварят магазини в новия търговски център, са Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Yves Rocher и др.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход