Свободните търговски площи в София се увеличават

Според експертите от MBL|CBRE това се дължи на продължаващото освобождаване на обекти от Carrefour

Сред основните събития на тримесечието беше представянето на ребрандирания City Center Sofia, сега - Park Center. Главните промени са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите.
Сред основните събития на тримесечието беше представянето на ребрандирания City Center Sofia, сега - Park Center. Главните промени са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите.
Сред основните събития на тримесечието беше представянето на ребрандирания City Center Sofia, сега - Park Center. Главните промени са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите.    ©  Надежда Чипева
Сред основните събития на тримесечието беше представянето на ребрандирания City Center Sofia, сега - Park Center. Главните промени са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите.    ©  Надежда Чипева
Общият обем на търговските площи запазва нивото си от 760 хил. кв.м към края на септември.

Нивото на свободните търговски площи в София нараства значително през третото тримесечие на годината, посочват в доклада си консултантите от MBL|CBRE. Според тях основната причина за това е продължаващото освобождаване на обекти от Carrefour. Общият обем на търговските площи запазва нивото си от 760 хил. кв.м към края на разглежданото тримесечие. Новото при моловете Едно от значимите събития в периода в София беше представянето на визията на ребрандирания City Center Sofia под новото име Park Center. Основните промени в търговския център са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите. Миксът от наематели също е променен - в мола вече са представени търговски марки като Betty Barclay, Scandal, The North Face и др. В Пловдив мол "Марково тепе" отвори врати в края на октомври. Сред марките, които отварят магазини в новия търговски център, са Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Yves Rocher и др.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал