Магазини, улици, град като град
Ребрандирането на съществуващ проект, промени в микса от наематели и активен потребителски интерес характеризират пазара на търговски площи през третото тримесечие


Деница Симеонова

Булевард "Витоша" остава най-търсената търговска улица от наемателите въпреки липсата на подходящи помещения под наем. Gelateria Confetti е сред малкото нови обекти, отворили там през последното тримесечие.
©
Надежда Чипева
Булевард "Витоша" остава най-търсената търговска улица от наемателите въпреки липсата на подходящи помещения под наем. Gelateria Confetti е сред малкото нови обекти, отворили там през последното тримесечие.
©
Надежда Чипева
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Темата накратко:
- Липсата на нови проекти доведе до свиване на предлагането
- Брандовете от среден клас продължават експанзията си в страната
- Оттеглянето на Carrefour и намаляването на броя обекти на "Пикадили" отваря място за нови вериги в моловете
- Липсата на нови проекти доведе до свиване на предлагането
- Брандовете от среден клас продължават експанзията си в страната
- Оттеглянето на Carrefour и намаляването на броя обекти на "Пикадили" отваря място за нови вериги в моловете

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове