Магазини, улици, град като град

Ребрандирането на съществуващ проект, промени в микса от наематели и активен потребителски интерес характеризират пазара на търговски площи през третото тримесечие

Булевард "Витоша" остава най-търсената търговска улица от наемателите въпреки липсата на подходящи помещения под наем. Gelateria Confetti е сред малкото нови обекти, отворили там през последното тримесечие.
Булевард "Витоша" остава най-търсената търговска улица от наемателите въпреки липсата на подходящи помещения под наем. Gelateria Confetti е сред малкото нови обекти, отворили там през последното тримесечие.
Булевард "Витоша" остава най-търсената търговска улица от наемателите въпреки липсата на подходящи помещения под наем. Gelateria Confetti е сред малкото нови обекти, отворили там през последното тримесечие.    ©  Надежда Чипева
Булевард "Витоша" остава най-търсената търговска улица от наемателите въпреки липсата на подходящи помещения под наем. Gelateria Confetti е сред малкото нови обекти, отворили там през последното тримесечие.    ©  Надежда Чипева
Темата накратко:

- Липсата на нови проекти доведе до свиване на предлагането

- Брандовете от среден клас продължават експанзията си в страната

- Оттеглянето на Carrefour и намаляването на броя обекти на "Пикадили" отваря място за нови вериги в моловете

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове