София е сред топ локациите в Европа с потенциал за развитие на нови търговски центрове

Причина за това е комбинацията от силни макроикономически фундаменти и ниска наситеност на пазара

Ритейлърите активно търсят да разширяват мрежите си, поради което наемните нива в търговските центрове нарастват.

По-малко молове са построени в Европа през първата половина на годината. Обемът нови търговските центрове достига 1.3 млн. кв.м, или със 7% по-малко, отколкото през съответния период на 2015 г., като Турция и Русия са на челно място в класацията, допринасяйки за 40% от новите площи. Това съобщават в последния си доклад консултантите от Cushman&Wakefield.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Coca-Cola EP отива в Garitage

Coca-Cola EP отива в Garitage