София е сред топ локациите в Европа с потенциал за развитие на нови търговски центрове
Причина за това е комбинацията от силни макроикономически фундаменти и ниска наситеност на пазара
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
По-малко молове са построени в Европа през първата половина на годината. Обемът нови търговските центрове достига 1.3 млн. кв.м, или със 7% по-малко, отколкото през съответния период на 2015 г., като Турция и Русия са на челно място в класацията, допринасяйки за 40% от новите площи. Това съобщават в последния си доклад консултантите от Cushman&Wakefield.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.