Свободните търговски площи в страната са намалели към края на 2016 г.
Моловете извън столицата отчитат най-голям спад - от 20 на 16%


Деница Симеонова

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Към края на годината процентът на свободни площи в търговските центрове в цялата страна се е понижил до 17% в сравнение с 19% към края на септември 2016 г., сочи проучването на консултантите от MBL|CBRE. По-съществена разлика отчитат моловете извън столицата, където спадът е от 20 на 16% към края на годината. Основен принос за този резултат има откриването и запълването на магазин Jumbo в Park Mall Stara Zagora на площ 11 700 кв.м. В София динамиката се дължи най-вече на репозициониране на наемателите в някои търговски центрове.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.