Интересът към търговските площи остава висок

Моловете са с почти пълна заетост както в София, така и в останалите големи градове, отчита консултанстската компания Colliers

Супермаркетите и хранителните вериги са с най-голям дял от наетите търговски площи
Супермаркетите и хранителните вериги са с най-голям дял от наетите търговски площи    ©  Charles Platiau
Супермаркетите и хранителните вериги са с най-голям дял от наетите търговски площи
Супермаркетите и хранителните вериги са с най-голям дял от наетите търговски площи    ©  Charles Platiau
Очаква се предлагането да нарасне с отварянето на мол "Пловдив Плаза" и "Арена Русе", които ще добавят съответно 34 500 и 17 700 кв. метра търговска площ през 2018 г.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Coca-Cola EP отива в Garitage

Coca-Cola EP отива в Garitage