Интересът към търговските площи остава висок
Моловете са с почти пълна заетост както в София, така и в останалите големи градове, отчита консултанстската компания Colliers


Росица Янчева

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
У Дедовград мола е полупразен, нема ни наематели, ни клиенти....
Он-лайн търговията промени драстично нуждата и начина на ползване на търговските площи. Увеличението на наетите търговски обекти в БГ се дължи в голяма част и на миграцията на търговци от пазари, където поддържането на големи магазини вече е безпредметно. В обозрим срок тенденцията на преструктуриране на МОЛ-ове и търговски центрове в друг тип или дори съвсем друг вид обекти и драстично намаляване на доходността от рента от тях ще се усети и при нас.
Като изключим моловете, като цяло търсенето на търговски обекти спада. Видно е по улиците, колко магазини предлагат наем и стоят незаети с месеци.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.