Покупката на облекло вече е водеща причина за посещение на моловете

Преди две години това бяха подаръците, показва проучването на Colliers и Gfk

През последните две години повече посетители се интересуват от модните тенденции и посещават мола най-вече за да купуват дрехи и аксесоари и подаръци
През последните две години повече посетители се интересуват от модните тенденции и посещават мола най-вече за да купуват дрехи и аксесоари и подаръци
През последните две години повече посетители се интересуват от модните тенденции и посещават мола най-вече за да купуват дрехи и аксесоари и подаръци    ©  Daniel Munoz
През последните две години повече посетители се интересуват от модните тенденции и посещават мола най-вече за да купуват дрехи и аксесоари и подаръци    ©  Daniel Munoz

Покупката на облекло е водеща причина на потребителите да посещават търговските центрове за сметка на храната. Това показва проучване за навиците и нагласите на домакинствата през 2017 г., направено от Colliers и Gfk. Първото изследване беше проведено през 2015 г.

В последното проучване се взели участие 20 собственици на молове, 72 търговци от различни категории и 700 посетители. Последните са поравно мъже и жени със средна възраст 35 години, среден месечен доход 2073 лв. и 71% от всички са със завършено висше образование.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар