С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 10 фев 2018, 12:32, 5637 прочитания

Regus отваря първия си офис център в Пловдив

Четвъртият български център на международната компания Regus ще заработи от 27 февруари. Новият офис център ще разполага с 28 офиса и 124 работни места

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Словенската Adria Airways пуска полети между Любляна и София

Полетите започват от 25 март и ще бъдат три пъти седмично

28 фев 2018

Южна България е произвела 75% от БВП през 2016 г.

Столицата е отговорна за най-големия дял от създадената стойност в страната, но Стара Загора води по растеж

28 яну 2018

Forton: Последното тримесечие на 2017 г. е било най-доброто за офис имотите от 9 години

От консултантската компания Forton Cushman&Wakefield отчитат рекордна година за сделките с бизнес имоти и отдадените под наем офис площи. Прогнозите са новото строителство да балансира търсенето и предлагането през 2018-2019 г.

26 яну 2018

Новият гигантски мол на Пловдив

Южноафриканският фонд NEPI Rockcastle купи 36 дка терен на Сточна гара в града, на който ще строи търговски център

12 яну 2018
Международната компания за гъвкави офис решения Regus обяви, че ще отвори четвъртия си бизнес център в страната и първи в Пловдив до края на месеца. Дейността на Regus е свързана с предлагането на цялостни офис решения като алтернатива на чистия наем на квадратни метри офис площ.

Добри перспективи под тепетата


Според скорошно проучване на самата Regus 54% от българите търсят повече баланс между професионален и личен живот и следователно по-гъвкави решения за своя работен процес.

"След успеха на нашите 3 офис центъра в София и забележителния бизнес растеж на град Пловдив беше логично решение да отворим офис център Regus тук", коментира Катерина Ману, регионален генерален мениджър на Regus за Гърция, България и Кипър, цитирана в съобщение за медиите. Сред причините да изберат Пловдив от компанията посочват още ниската безработица в града, прогнозите за големи инвестиции през тази година и силния пазар за имотни сделки в района.

"Модерните развиващи се градове се нуждаят от модерен и динамичен бизнес. Те, от друга страна, се нуждаят от гъвкавост, мобилност и правилното място за успех", казва още Катерина Ману.



Проект за различни нужди

Новият офис център се намира на бул. "Васил Априлов" в Пловдив и ще отвори врати на 27 февруари, съобщават от компанията. В сградата има 28 офиса и 124 работни места, които могат да бъдат наемани за час, ден, седмица или дългосрочно Офиси с различен размер, co-working пространство, бизнес кафене, пространство за дискусии и отделни кабини за телефонни разговори и срещи са различните помещения, които ще са на разположение за желаещите. Цената за ползвне на офис за едно денонощие на човек е в диапазона 7.80 - 10.80 лв. според уебсайта на компанията.

Regus в България

Regus е създадена през 1989 г., базирана е в Люксембург и към момента разполага с мрежа от 3000 обекта в 120 държави. Започва дейността си в България през 2007 г. с откриването на свой офис център в сграда на булевард "Тотлебен" 53 в София. През следващото десетилетие компанията открива още два бизнес центъра в столицата - два етажа в Landmark Center на бул. "Цар Освободител" и в сградата на хотел Ibis близо до летище София.

Бизнес модел

Моделът на Regus включва различни опции за наем на едно или няколко работни места в специализирани бизнес центрове заедно със съпътстващите услуги – офис асистент, ползване на зали за срещи, електронна поща и др. Клиентите на този тип компании могат да наемат и т.нар. виртуален офис, при който ползват набор от услуги: адрес за кореспонденция, електронна поща и асистент, но без да се налага да наемат и поддържат офис за целта. Друга опция е абонаментът, който позволява дадена компания периодично да ползва определен пакет от услуги в различните локации от мрежата. Освен с офиси в бизнес сгради компанията разполага и с лаундж пространства в много международни летища и гари.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември 2018г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

13 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:


  • Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
  • Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред региона и България
  • Най-важните сделки за годината и какво стои зад тях
  • Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2019
  • Защо за МСП е важно да са публични компании и каква подкрепа има за това
  • Нови инициативи в сектора за инвестиции с рисков капитал

Повече подробности на capital.bg/conference

Прочетете и това

Новата сграда на Брендо 10 Новата сграда на Брендо

Тя ще е жилищна, на 11 етажа и ще обгръща стария хотел "Рила"

15 ное 2018, 15052 прочитания

Строителството на жилища в България нараства значително през третото тримесечие Строителството на жилища в България нараства значително през третото тримесечие

Последните данни на НСИ сочат, че визите за строежа им са се увеличили с 32% спрямо същия период миналата година

7 ное 2018, 2115 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имоти" Затваряне
Търсенето на тристайни апартаменти в София настига двустайните през януари

Близо 35% от всички сделки през януари са за жилища с две спални. Купувачите отделят средно по 140 хил. евро за такъв имот в София, показват данните на агенция "Имотека"

Годината, в която телевизия "Алма матер" стана известна

Университетът замрази договора си с външния продуцент, който щеше да създава програма за канала

Проверките на банките: Отново под стрес

Влизането на България в единния европейски надзор ще мине през проверка от ЕЦБ на шест български банки

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Всичко е игра

Изложба изследва сложното взаимодействие между видеоигрите и реалността

Ния от 9 до 5

Петата самостоятелна изложба на създателката на Water Tower Art Fest Ния Пушкарова е арт експеримент с отворено студио

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Червена вълна на борсите, кризата в "Обединени патриоти" продължава

Емисия

DAILY @7PM // 20.11.2018 Прочетете